Lana Ciboci, voditeljica Centra za upravljanje kvalitetom na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment, predsjednica je Organizacijskog odbora konferencije Communication Management Forum 2015.
Osim na Bernaysu, predaje i na Odjelu za komunikologiju na Hrvatskim studijima te na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Članica je hrvatskog tima EU Kids Online i Međunarodnog digitalnog projekta: elektronička knjiga o medijskoj pismenosti (The Digital International Media Literacy eBook Project – DIMLE) te Upravnog odbora Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu.
150stručnjaka
prijavilo se na Communication Management Forum
Kako se rodila ideja za organizaciju Communication Management Foruma?
U samo dvije godine svog djelovanja Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment uspjela se, zahvaljujući kvaliteti svojih studijskih programa i nastavničkog kadra, istaknuti u hrvatskom obrazovnom sustavu kao najveći studij komunikacijskog menadžmenta. Kako bismo isto učinili i u području znanosti, na Bernaysu smo u 2015. godini odlučili pokrenuti dva velika znanstvena projekta – Communication Management Forum i Communication Management Review. Glavni nam je cilj na znanstvenoj konferenciji Communication Management Forumu, koja će se održati 8. i 9. svibnja u Zagrebu, okupiti znanstvenike i praktičare iz komunikacijske industrije kako bi na jednom mjestu razmijenili rezultate brojnih istraživanja, ali i vlastita mišljenja i iskustva, a sve s ciljem poticanja kvalitetnije suradnje među znanstvenicima i praktičarima budući da su i jedni i drugi izuzetno važni za razvoj profesije odnosa s javnošću, ali i srodnih disciplina.
A što je Communication Management Review?
Riječ je o međunarodnom znanstvenom časopisu koji pokrećemo u jesen. Časopis će izlaziti dvaput godišnje, a objavljivat će znanstvene i stručne radove na engleskom jeziku iz područje odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina. Budući da u Hrvatskoj, ali i u regiji, ne postoji znanstveni časopis ovakvoga tipa, riječ je o projektu koji će, prije svega, obogatiti hrvatsku znanost, osobito u području informacijsko-komunikacijskih znanosti.
Kolika je danas važnost integrirane komunikacije? Koji je glavni fokus i cilj ovogodišnje konferencije?
Posljednjih se godina najveće promjene u profesiji odnosa s javnošću, ali i srodnih disciplina, javljaju zbog brzog razvoja novih komunikacijskih tehnologija. Cilj nam je na konferenciji okupiti znanstvenike i praktičare koji će na temelju istraživanja i vlastitoga iskustva analizirati na koji se način organizacije i mediji prilagođavaju tom brzom razvoju komunikacijskih kanala te kako usklađuju specifičnosti tradicionalnih i novih komunikacijskih alata i strategija u svakodnevnome radu. Da je riječ o vrlo aktualnoj temi potvrđuje činjenica da se na konferenciju prijavilo oko 150 eminentnih znanstvenika, doktoranada te stručnjaka iz znanstvenih disciplina kao što su odnosi s javnošću, marketing, mediji i interkulturalna komunikacija sa čak 80 radova, od kojih će njih 50 biti izloženo na samoj konferenciji. Cjelovite radove s konferencije planiramo objaviti u specijalnom tematskom zborniku što će biti i najveći doprinos ove konferencije, budući da u Hrvatskoj još nedostaje literature s područja odnosa s javnošću, medija i marketinga.
Koje važne sudionike, govornike možete istaknuti? Zašto ste odabrali baš njih?
Svi su sudionici konferencije izabrani zbog izvrsnosti i kvalitete u poslu kojim se bave, a njihov je rad prepoznat u akademskoj i poslovnoj zajednici. Vrhunac prvog dana konferencije bit će okrugli stol na temu same konferencije. Na njemu će osim Dejana Verčiča i Betteke van Ruler sudjelovati dekan Filozofskog fakulteta u Mostaru i jedan od najvećih PR stručnjaka u regiji Zoran Tomić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, dekan Bernaysa Damir Jugo te izvanredna profesorica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu Ana Tkalac Verčič.
Koja znanja i informacije će sudionici konferencije ponijeti sa sobom?
Na konferenciji će autori na praktičnim primjerima, ali i na temelju znanstvenih analiza, pokazati na koji način stručnjaci za odnose s javnošću koriste društvene mreže, kako se tradicionalni i novi komunikacijski alati i kanali mogu koristiti za promicanje turističkih aktivnosti, primjere kriznog komuniciranja različitih tvrtki, ali i naglasiti razloge važnosti kvalitetne kako interne, tako i eksterne komunikacije različitih institucija. Budući da će na konferenciji biti izloženi radovi iz različitih područja komunikacijskih znanosti, vjerujem da će svi prisutni čuti korisne informacije koje će moći primijeniti u svom svakodnevnom radu.
Renomirani gosti konferencije
Na konferenciju ste pozvali eminente eksperte?
Među sudionicima osobito treba istaknuti Dejana Verčiča i Betteke van Ruler, renomirane europske stručnjake u području odnosa s javnošću, korporativne komunikacije i strateškog menadžmenta. Prof. dr. sc. Dejan Verčič nagrađivani je komunikacijski stručnjak te profesor i voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani. Prof. dr. sc. Betteke van Ruler je profesorica emerita iz komunikacijskih znanosti i korporativnih komunikacija na Sveučilištu u Amsterdamu, a 2014. godine proglašena je najutjecajnijom nizozemskom komunikacijskom stručnjakinjom. Također treba izdvojiti i prof. dr. sc. Darka Tipurića, jednog od najvećih hrvatskih stručnjaka iz strateškog menadžmenta, ali i Božu Skoku, Peru Maldinija, Danijela Labaša, Ivana Tantu i druge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu