Pokrećemo znanstveni časopis Communication Management Review, prvi takav u regiji

Autor: Marta Duić , 29. travanj 2015. u 22:01
Lana Ciboci, Voditeljica Centra za upravljanje kvalitetom na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment/ Lana Ciboci/Goran Stanz/PIXSELL

Voditeljica Centra za upravljanje kvalitetom na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment najavljuje konferenciju Communication Management Forum koja će 8. i 9. svibnja okupiti znanstvenike i praktičare komunikacijske industrije.

Lana Ciboci, voditeljica Centra za upravljanje kvalitetom na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment, predsjednica je Organizacijskog odbora konferencije Communication Management Forum 2015.

Osim na Bernaysu, predaje i na Odjelu za komunikologiju na Hrvatskim studijima te na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Članica je hrvatskog tima EU Kids Online i Međunarodnog digitalnog projekta: elektronička knjiga o medijskoj pismenosti (The Digital International Media Literacy eBook Project – DIMLE) te Upravnog odbora Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu.

 

150stručnjaka

prijavilo se na Communication Management Forum

Kako se rodila ideja za organizaciju Communication Management Foruma?
U samo dvije godine svog djelovanja Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment uspjela se, zahvaljujući kvaliteti svojih studijskih programa i nastavničkog kadra, istaknuti u hrvatskom obrazovnom sustavu kao najveći studij komunikacijskog menadžmenta. Kako bismo isto učinili i u području znanosti, na Bernaysu smo u 2015. godini odlučili pokrenuti dva velika znanstvena projekta – Communication Management Forum i Communication Management Review. Glavni nam je cilj na znanstvenoj konferenciji Communication Management Forumu, koja će se održati 8. i 9. svibnja u Zagrebu, okupiti znanstvenike i praktičare iz komunikacijske industrije kako bi na jednom mjestu razmijenili rezultate brojnih istraživanja, ali i vlastita mišljenja i iskustva, a sve s ciljem poticanja kvalitetnije suradnje među znanstvenicima i praktičarima budući da su i jedni i drugi izuzetno važni za razvoj profesije odnosa s javnošću, ali i srodnih disciplina.

A što je Communication Management Review?
Riječ je o međunarodnom znanstvenom časopisu koji pokrećemo u jesen. Časopis će izlaziti dvaput godišnje, a objavljivat će znanstvene i stručne radove na engleskom jeziku iz područje odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina. Budući da u Hrvatskoj, ali i u regiji, ne postoji znanstveni časopis ovakvoga tipa, riječ je o projektu koji će, prije svega, obogatiti hrvatsku znanost, osobito u području informacijsko-komunikacijskih znanosti.

Kolika je danas važnost integrirane komunikacije? Koji je glavni fokus i cilj ovogodišnje konferencije?
Posljednjih se godina najveće promjene u profesiji odnosa s javnošću, ali i srodnih disciplina, javljaju zbog brzog razvoja novih komunikacijskih tehnologija. Cilj nam je na konferenciji okupiti znanstvenike i praktičare koji će na temelju istraživanja i vlastitoga iskustva analizirati na koji se način organizacije i mediji prilagođavaju tom brzom razvoju komunikacijskih kanala te kako usklađuju specifičnosti tradicionalnih i novih komunikacijskih alata i strategija u svakodnevnome radu. Da je riječ o vrlo aktualnoj temi potvrđuje činjenica da se na konferenciju prijavilo oko 150 eminentnih znanstvenika, doktoranada te stručnjaka iz znanstvenih disciplina kao što su odnosi s javnošću, marketing, mediji i interkulturalna komunikacija sa čak 80 radova, od kojih će njih 50 biti izloženo na samoj konferenciji. Cjelovite radove s konferencije planiramo objaviti u specijalnom tematskom zborniku što će biti i najveći doprinos ove konferencije, budući da u Hrvatskoj još nedostaje literature s područja odnosa s javnošću, medija i marketinga.

Koje važne sudionike, govornike možete istaknuti? Zašto ste odabrali baš njih?
Svi su sudionici konferencije izabrani zbog izvrsnosti i kvalitete u poslu kojim se bave, a njihov je rad prepoznat u akademskoj i poslovnoj zajednici. Vrhunac prvog dana konferencije bit će okrugli stol na temu same konferencije. Na njemu će osim Dejana Verčiča i Betteke van Ruler sudjelovati dekan Filozofskog fakulteta u Mostaru i jedan od najvećih PR stručnjaka u regiji Zoran Tomić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, dekan Bernaysa Damir Jugo te izvanredna profesorica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu Ana Tkalac Verčič.

Koja znanja i informacije će sudionici konferencije ponijeti sa sobom?
Na konferenciji će autori na praktičnim primjerima, ali i na temelju znanstvenih analiza, pokazati na koji način stručnjaci za odnose s javnošću koriste društvene mreže, kako se tradicionalni i novi komunikacijski alati i kanali mogu koristiti za promicanje turističkih aktivnosti, primjere kriznog komuniciranja različitih tvrtki, ali i naglasiti razloge važnosti kvalitetne kako interne, tako i eksterne komunikacije različitih institucija. Budući da će na konferenciji biti izloženi radovi iz različitih područja komunikacijskih znanosti, vjerujem da će svi prisutni čuti korisne informacije koje će moći primijeniti u svom svakodnevnom radu. 

Renomirani gosti konferencije

Na konferenciju ste pozvali eminente eksperte?

Među sudionicima osobito treba istaknuti Dejana Verčiča i Betteke van Ruler, renomirane europske stručnjake u području odnosa s javnošću, korporativne komunikacije i strateškog menadžmenta. Prof. dr. sc. Dejan Verčič nagrađivani je komunikacijski stručnjak te profesor i voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani. Prof. dr. sc. Betteke van Ruler je profesorica emerita iz komunikacijskih znanosti i korporativnih komunikacija na Sveučilištu u Amsterdamu, a 2014. godine proglašena je najutjecajnijom nizozemskom komunikacijskom stručnjakinjom. Također treba izdvojiti i prof. dr. sc. Darka Tipurića, jednog od najvećih hrvatskih stručnjaka iz strateškog menadžmenta, ali i Božu Skoku, Peru Maldinija, Danijela Labaša, Ivana Tantu i druge.

Komentirajte prvi

New Report

Close