Plemenitije oglašavanje ljudima poboljšava živote

Autor: Poslovni dnevnik , 08. travanj 2014. u 22:01
Georg Prest je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove

Digitalni mediji su zauvijek promijenili marketinški krajolik pa zahvaljujući njima oglašivačka industrija ne promatra ljude kao potrošače, kaže predavač Dana komunikacija.

George Prest zanimljiv je predavač drugog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju.

Kao potpredsjednik je i  i izvršni kreativni direktor, George Prest vodi kompletan kreativni odjel agencije R/GA London. Odgovoran je za timove koji vode brigu o agencijskim klijentima, osiguravajući da su prozvodi, usluge i kampanje koje agencija R/GA gradi za sve svoje klijente u skladu s njihovim poslovnim ambicijama i brend porukama. 

Pridružio se agenciji R/GA London 2011. godine nakon što je obnašao dužnost izvršnog kreativnog direktora agencije Lowe London. Posljednjih 14 godina radio je u kreativnim odjelima diljem Londona i za svoj rad osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovito sudjeluje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na razini globalne R/GA agencijske mreže George je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove poput Rexone, Impulsea, Skipa i Sunsilka. Sudionici Dana komunikacija imat će priliku poslušati njegovo predavanje naslova: "Više humanosti – novi marketinški pristup".

Digitalni mediji su zauvijek promijenili marketinški krajolik. Digitalno okruženje je zbog svoje transparentnosti promijenilo način na koji komuniciramo i pristupamo ljudima. Više ih ne promatramo kao potrošače već kao ljudska bića procijenjujući njihove stvarne potrebe i želje.Princip 'proširenog čovječanstva' pokrenuo je revoluciju onoga što radimo i radikalno promijenio tip ljudi koji zapošljavamo. U ovom predavanju George će na konkretnim primjerima iz prakse pokušati ilustrirati optimističnu marketinšku budućnost novog, plemenitijeg oglašavanja koje osnažuje industriju usmjerenu na poboljšanje života ljudi.Na Danima komunikacija najavljene su u tri zanimljive radionice koje će držati Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu "Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?".

Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete od "prodaje Eiffelovog tornja" do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu. Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu "Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade", kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close