Ovo je priručnik za uspjeh Alana Georgea Lafleya, legendarnog izvršnog direktora tvrtke Procter&Gamble . Za sve koje zanima kako je taj gigantski lanac robe za široku potrošnju zasjeo tako visoko ‘Play to Win je obvezno štivo’. U njemu Lafley, zajedno sa strategom Rogerom Martinom, tumači kako su uspjeli udvostručiti prodaju P&G proizvoda i učetverostručiti dobit u od 2000. do 2009. kada je Lafley bio njezin izvršni direktor. Čitatelji će iz knjige naučiti i kako se rješavaju dnevni zadaci u skladu sa strateškim smjernicama. U knjizi autori pričaju i o razvoju sada već ikoničkih brendova Olay, Bounty, Gillette i kako su ih uspjeli strateški pozicionirati i tako pobijediti konkurenciju.
A.G. Lafley i Roger L. Martin
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu