Nakon više od 20 godina rada na oblikovanju ambalaže, Imago reklamna agencija pokrenula je platformu ImagoBOX.
Radi se novoj platformi za kreiranje ambalaže na kojoj se na jednom mjestu nudi sve što je potrebno za vrhunsku ambalažu – od strategije, imena, brendinga, do oživotvorenja promišljanja u finalnom pakiranju u kojem se proizvod nalazi. Kako kažu u Imagu u kreiranje ambalaže se kreće iz šire priče, iz pozicioniranja i komunikacijske poruke koju ambalaža šalje, a ne samo procesom dizajniranja. "Oblikovanje ambalaže je puno više od pukog određivanja kako će proizvod izgledati. To je stvaranje cijele slike; ono kako ćete proizvod doživjeti", kaže Dean Vranić, glavni kreativni direktor Imaga i vodeća osoba ImagoBOX-a.
Nakon plasiranja na hrvatskom tržištu, plan je ImagoBox ponuditi i većim i bogatijim tržištima, prije svega njemačkom, švicarskom, francuskom i ruskom. "Dizajnu ambalaže pristupamo iz šire perspektive nego što to mogu dizajnerske kuće, a imamo alate i promišljanja koji daju bolje rješenja i ideje nego što to imaju uobičajene advertising agencije. Ukoliko se dobro predstavimo upravo tim većim vanjskim tržištima, možemo u većoj mjeri ne samo iskoristiti svoj potencijal, već i značajno povećati izvoz svojih usluga, što je svakako potrebno s obzirom na stanje domaćih tržišta", kazao nam je i Damir Ciglar, direktor Imaga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu