Svi koji koji imaju u planu jednog dana prodati svoje vozilo, moraju računati na još jednu itekako zanimljivu činjenicu, a to je da je itekako važan utjecaj boje vozila. Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da izbor boje itekako može koštati.
Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Svi oni koji su kupili crveni Volkswagen Passatu ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje, kažu u Mobile.de, prenosi HAK revija.
Ako baš volite žarku boju na svom limenom ljubimcu, boja koja bi mogla postići čak 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila je narančasta. Bolji izbor su bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu