Vijest da Karlovačka pivovara mijenja ime u Heineken Hrvatska u javnosti je prošla bez velike pompe, unatoč tome što se radi o kompaniji iza koje stoji više od stoljeća tradicije i čija se strategija temeljila upravo na njoj.
Ipak, reakcije nisu izostale u lokalnoj zajednici u kojoj mnogi negoduju, a u Karlovačkoj pivovari kažu da su one "u skladu s očekivanjima i komunikacijom". A u "komuniciranju novog imena", tvrde, nije bilo potrebe za posebnom medijskom strategijom. Kako nam je kazao Alexander Gerschbacher, predsjednik uprave Karlovačke pivovare svi važni dionici o promjeni imena obaviješteni su kroz uobičajene kanale. Zaposlenici su pak vijest o promjeni dobili na redovnom kompanijskom sastanku, nakon čega je uslijedio briefing za medije. To je koincidiralo s predstavljanjem novog brenda piva, i to poprilično nacionalnog imena – Sokol što se moglo se protumačiti i kao svojevrstan spin.
No Gerschbacher tvrdi da je to što je Sokol predstavljen istovremeno kao i vijest o promjeni imena čista slučajnost. Osim toga, uvjerava da promjena imena ima tek interno značenje te neće utjecati na budućnost Karlovačkog piva. "Karlovačko je naš glavni brend te najvažniji stup naše kompanije. On označava kvalitetu i tradiciju, ali i moderni način života. Iznimno smo ponosni na pivsku tradiciju Karlovca i nastavit ćemo graditi na toj iznimnoj tradiciji, ulažući u brend Karlovačko i razvijajući ga u skladu s njegovom strategijom", poručio je Gerschbacher.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_naivan]
Sokol ga nije volio…
Uključite se u raspravu