Pipi potrošačima podigao spomenik

Autor: Marta Duić , 03. studeni 2019. u 22:00
Ove su godine u fokusu bili pojedinci 'normalnih tijela u uobičajenim ljetnim situacijama

Nova kampanja za popularno piće stekla milijune dojmova.

Sa svih smo strana bombardirani prikazima savršenih, utegnutih i besprijekornih tijela. Fotošopirane ljepotice i ljepotani nam izazivaju komplekse, posebno tijekom ljetnog 'beach – body- ready' ludila, a oni prosječnog izgleda teško dobivaju svoje mjesto pod suncem ili pred objektivima.

Baš zbog toga, objašnjava kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy Darko Bosnar, za novu kampanju Pipi, brenda koji slavi opuštenost i #bolimePipi stav, proteklog ljeta odlučili su na splitskim Bačvicama podignuti Spomenik neisklesanom tijelu. Bosnar ističe kako su željeli da u kamenu bude upisano i isklesano kako svi oni neutegnuti, nedefinirani i svi istinski 'kraljevi opuštenosti' imaju svoje mjesto pod suncem.

Osjeti se i vidi na većoj prodaji
"Najbolji način za povezivanje brenda s potrošačima je taj da brend pokaže koliko mu oni znače. Postoji li bolji način za to, od toga da im podigne spomenik? I to doslovno. Srećom, pronašli smo odličnu ekipu akademskih kipara koji su našu ideju na fantastičan način uspjeli oživjeti u obliku pravog spomenika. Pipi je hrabar brend koji kao izazivač s malim budžetom mora biti hrabriji od konkurencije i ponosni smo što smo i ove godine nastavili s komunikacijom koja je itekako različita od onoga što se očekuje. Naravno, još smo ponosniji i na činjenicu da i ove godine bilježimo još bolje poslovne rezultate nego u prošloj godini. Kontinuirani rast je jedini pravi pokazatelj uspješne i učinkovite komunikacije", kaže Bosnar.

Budući da je kampanja bila prvenstveno digitalna, pokazatelj uspješnosti je podatak kako je kampanja ostvarila više od 15 milijuna impresija, brend Pipi je ostvario i rast prodaje, a potrošači su uploadali tisuće fotografija.

 

Bosnar

Pipi je hrabar brend koji kao izazivač s malim budžetom mora biti hrabriji od konkurencije.

"Činjenica da smo dobili na tisuće fotografija običnih ljudi, većinom u njihovim kupaćima, gdje su ponosno pokazivali svoja savršeno nesavršena tijela, je za nas pokazatelj da je kampanja doista dotaknula ljude i da su se pronašli u njoj. Raditi ovakvu vrstu kampanje gdje u fokus stavljamo potrošače, gdje ih slavimo kakvi god da jesu, a ne da im namećeno nemoguće standarde ljepote, je doista nešto posebno, nešto što se, nadamo se, baš i osjeti i vidi u samoj kreativi. Što se tiče prodaje, finalne brojeve još čekamo, no kampanja je do rujna ostvarila porast prodaje od 45 posto (volumen). Pipi polagano, ali sigurno postaje nacionalni brend, koji, iako najpopularniji u Dalmaciji, stječe i obožavatelje po cijeloj Hrvatskoj", pohvalila se Dina Dretvić, direktoroca strategije u Imago Ogilvyju.

'Kraljevi i kraljice opuštenosti'
Za razliku od prošlogodišnje kampanje 'Bezbrižni pozdrav s Jadrana', ove godine razglednice nisu bile u komunikacijskom fokusu, nego su služile kao dodatni prodajni poticaj. Razglednice su bile prisutne na većini kioska Tiska na obali, sa specijalnim fokusom na veća turistička mjesta. Ovogodišnje razglednice su prikazivale deset kraljica i kraljeva opuštenosti, normalnih ljudi i njihovih normalnih tijela u uobičajenim ljetnim situacijama. Ilustracije su ponovo radili s ilustratorom Vedranom Klemensom.

"Kada smo birali pobjednika natječaja, nismo ni mogli sanjati da će Mirna, osim po pristigloj fotografiji, ali i po svom stavu i osobnosti, doista biti takav savršeni 'match' za Pipi brend. Kada nam je poslala svoj video u kojem objašnjava zašto se prijavila, nismo mogli vjerovati kako je opuštena i prirodna. Prava Pipi djevojka. No za mene kao ženu i za ostatak žena iz Pipi tima, ključni moment kampanje je činjenica da smo imale priliku prikazati žensko tijelo kakvo ono doista jest. Celulit, obline, sve ono što je prema današnjim standardima ljepote nepoželjno, mi smo slavili kao lijepo. Raditi na projektu koji je pozitivan, duhovit te još i slavi istinsku žensku ljepotu je doista nešto posebno", zaključuje Dina Dretvić.

Komentirajte prvi

New Report

Close