Facebook i Google praktički tvore duopol na globalnom tržištu oglašavanja. Prema podacima analitičke kuće Zenith, ta dva internetska diva privukla su prošle godine gotovo 20 posto novca potrošenog na oglašavanje, odnosno ukupno 106,5 milijardi dolara.
To je dvostruko više nego što su Google i Facebook zarađivali prije pet godina. U tom dvojcu Google privlači daleko više novca, 79,4 milijarde dolara dok se Facebook izborio za 26,9 milijardi dolara.
O sve većoj važnosti oglašavanja na internetu dovoljno govori podatak da su Google i Facebook još 2015. privukli 16,3 posto novca iz oglašivačkih proračuna, a 2012. tek 10,6 posto. Osim Googlea i Facebooka, među 30 najvećih tvrtki koje privlače oglase još je pet internetskih: Baidu, Microsoft, Yahoo, Verizon i Twitter. Potonji drži titulu najbržerastućeg jer su mu prihodi od 2012. do 2014. skočili 734 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu