Staklenka Nutelle, sa imenom primatelja na etiketi, hit je iznenađenje ovog Božića i najprodavaniji proizvod u trgovinama u Melbournu.
Jedna od najvećih robnih kuća u Australiji, Myers, prodala je tijekom božićne kupovine u državi Victoria više od 400.000 personaliziranih staklenki tog omiljenog namaza od lješnjaka i čokolade.
Na etiketu, umjesto crveno-crnog loga Nutella, moglo se upisati bilo koje ime ili fraza. "To je idealan poklon onome za koga je teško odabrati poklon ali i za one koji već sve ionako imaju. Ovo sigurno nemaju", komentirali su zadovoljni trgovci.
Kampanja je privukla pozornost medija u studenom kada je petogodišnjoj djevojčici odbijeno izdavanje natpisa jer joj je ime Isis, što je akronim za militante islamske države ISIS.
Na pokušaj upisivanja njezina imena reagirao je kompjuter upozorenjem pa je voditelj trgovine odbio izdati etiketu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu