U "Pametnom određivanju cijena" profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za područje određivanja cijena, J. Raju i Z. J. Zhang, u izdanju Mate d.o.o., koriste primjere iz područja vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta Sjedinjenih Američkih Država i drugih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim trategijama određivanja cijena koje mogu pomoći tvrtkama da stvore i ostvare kako novu vrijednost tako i nove potrošače.
Knjiga "Pametno određivanje cijena" upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cijena, kao i sa istraživanjima i načelima korištenim u stvaranju tih pristupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu