hrabar projektU Cinestar kinima diljem Hrvatske održana premijera serije ‘Where to sign’ Posjetitelji u Zagrebu, Splitu, Puli i Dubrovniku među prvima su imali priliku dobiti uvid u svijet ekskluzivnih nekretnina u Hrvatskoj.
Mediji i marketingBudućnost medija i komunikacije – a gdje je nestao čovjek? Humanizacija brandova je nešto što se provlači kroz storytelling, ali pravo pitanje je događa li se na tržištu.
Mediji i marketingNakon 10 godina stvaranja čvrstih temelja došao je trenutak za vlastite komunikacijske projekte Iako su u Abecedi jako ponosni na 4 osvojena ‘PR Oscara’, najveća nagrada im je povratna informacija klijenta o rezultatima aktivnosti koje su proveli za njega.
Mediji i marketingJoš više AI-a, još više video sadržaja! AI alati za kreiranje sadržaja bilježe veliki napretak, bit će zanimljivo pratiti kako će se razvijati na našem tržištu.
IntervjuMožda je pred nama Sveti gral tržišnih komunikacija Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, govori o primjenama nove tehnologije i uspjesima agencije u najboljoj godini ikad.
Mediji i marketing10 aduta za budućnost medijske industrije koje neki već uspješno koriste Medijska industrija doživjela je transformaciju, no je li AI sposoban zamijeniti ljudsku kreativnost i poznavanje konteksta?
Mediji i marketingVrijeme oksimorona: Više vjerujemo frizerima nego državi, a brine nas ugroza hrvatske kulture i načina života Istraživanje koje brojke stavlja u kontekst pokazuje da 92,4 posto građana zabrinjava porast cijena, a dok nominalne plaće rastu, njih je više od dvije trećine u posljednjih godinu dana iskusilo pad kupovne moći.