Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove

Autor: Saša Paparella , 20. siječanj 2015. u 13:10
Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

Ovogodišnje, treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja i najvažniji marketinški događaj u Hrvatskoj održat će se u Rovinju od 16. do 19. travnja, odnosno mjesec dana ranije nego što je to dosad bio slučaj.

Ovogodišnje, treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja i najvažniji marketinški događaj u Hrvatskoj održat će se u Rovinju od 16. do 19. travnja, odnosno mjesec dana ranije nego što je to dosad bio slučaj.

Organizatori Dana komunikacija, Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) i IAB Hrvatska u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest u Rovinj najavili su na tiskovnoj konferenciji održanoj u Zagrebu dolazak vodećih svjetskih marketinških stručnjaka s tih festivala, ali i ostalih uspješnih kreativaca, govornika i predstavnika tvrtki oglašivača. Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i 'huraonice', interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.

"Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters, odnosno- Kreativnost prodaje! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosječnih, uspješne od propalih, pobjednike od ziheraša. S tom idejom u mislima predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativnije nagrađuju”, rekao je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.

Upravo od naslovom Creativity Matters predavanje će održati Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia. Uz Thomasa, najavljen je dolazak cijelog niza vodećih svjetskih stručnjaka koji upravljaju razvojem industrije kao što je Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta, a održat će predavanje pod nazivom Digital Transformations. 

Komentirajte prvi

New Report

Close