Predblagdanska shopping groznica tradicionalno je uzela maha, prilikom čega su prednjačile web trgovine.
Jedna od njih je Jeftinije.hr – Čarobnjak za odabir poklona koji je često bio početna točka kupnje većini domaćih online kupaca. U posljednjih godinu dana u blagdansku kupovinu s Jeftinije.hr krenulo je dva milijuna kupaca.
“U svojim pretraživanjima potrošači žele trenutnu gratifikaciju svojih sklonosti, a s druge se strane, tijekom same kupovine ponašaju vrlo racionalno jer ne žele gubiti novac. Zato smo na Jeftinije.hr odlučili korisnicima olakšati fazu istraživanja i pomoći im ostvariti brže i učinkovitije kupnje pripremom specijaliziranih web stranica koje im na jednom mjestu donose najpovoljnije akcije na tržištu ili najprimjerenije poklone za najmilije. Tako smo u poplavi Black Friday kampanja imali izrazito popularnu podstranicu sa svim Black Friday ponudama, a u ovo predblagdansko vrijeme imamo podstranicu s generatorom poklona na kojoj potrošači mogu u skladu sa svojim kriterijima pronaći najprikladnije darove”, rekla je Polona Stanovnik, direktorica marketinga na Jeftinije.hr.
Najpopularniji proizvodi
Analiza potražnje i ponašanja potrošača u prvim tjednima prosinca istaknula je nekoliko kategorija koje su privukle najveću pažnju potrošača. Očekivano, početkom mjeseca je eksplodirala potražnja za božićnim lampicama, bila je čak 246 % viša nego u istom razdoblju prošle godine. Kategorija robotskih usisavača bila je druga najpopularnija među domaćim potrošačima, a taj trend potražnje nastavlja se još od ovogodišnjih Black Friday akcija.
Iduća po popularnosti našla se kategorija parfema, potpuno prikladno i očekivano u ovo doba godine s obzirom na to da se radi o jednom od bezvremenskih i uglavnom rado prihvaćenih izbora za darivanje. Parfeme slijedi jedna od inače najpopularnijih kategorija proizvoda – ženska obuća, odnosno ženske čizme. U usporedbi s prošlom godinom, potražnja za ženskim čizmama je porasla za 245 %.
Vrtna galanterija našla se iduća na popisu najpopularnijih kategorija, potražnja za proizvodima iz tog segmenta je porasla za čak 385 % u odnosu na prošlu godinu.
Platforma Jeftinije.hr navela je top deset proizvoda koji su ove godine bili najčešći izbor potrošača:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu