Ovo su najtraženiji božićni pokloni u 2021.

Autor: Lucija Špiljak , 22. prosinac 2021. u 11:53
FOTO: Pixabay

Dva milijuna kupaca krenulo je u blagdansku godinu dana.

Predblagdanska shopping groznica tradicionalno je uzela maha, prilikom čega su prednjačile web trgovine.

Jedna od njih je Jeftinije.hr – Čarobnjak za odabir poklona koji je često bio početna točka kupnje većini domaćih online kupaca. U posljednjih godinu dana u blagdansku kupovinu s Jeftinije.hr krenulo je dva milijuna kupaca.

“U svojim pretraživanjima potrošači žele trenutnu gratifikaciju svojih sklonosti, a s druge se strane, tijekom same kupovine ponašaju vrlo racionalno jer ne žele gubiti novac. Zato smo na Jeftinije.hr odlučili korisnicima olakšati fazu istraživanja i pomoći im ostvariti brže i učinkovitije kupnje pripremom specijaliziranih web stranica koje im na jednom mjestu donose najpovoljnije akcije na tržištu ili najprimjerenije poklone za najmilije. Tako smo u poplavi Black Friday kampanja imali izrazito popularnu podstranicu sa svim Black Friday ponudama, a u ovo predblagdansko vrijeme imamo podstranicu s generatorom poklona na kojoj potrošači mogu u skladu sa svojim kriterijima pronaći najprikladnije darove”, rekla je Polona Stanovnik, direktorica marketinga na Jeftinije.hr.

Najpopularniji proizvodi 

Analiza potražnje i ponašanja potrošača u prvim tjednima prosinca istaknula je nekoliko kategorija koje su privukle najveću pažnju potrošača. Očekivano, početkom mjeseca je eksplodirala potražnja za božićnim lampicama, bila je čak 246  % viša nego u istom razdoblju prošle godine. Kategorija robotskih usisavača bila je druga najpopularnija među domaćim potrošačima, a taj trend potražnje nastavlja se još od ovogodišnjih Black Friday akcija.

Iduća po popularnosti našla se kategorija parfema, potpuno prikladno i očekivano u ovo doba godine s obzirom na to da se radi o jednom od bezvremenskih i uglavnom rado prihvaćenih izbora za darivanje. Parfeme slijedi jedna od inače najpopularnijih kategorija proizvoda – ženska obuća, odnosno ženske čizme. U usporedbi s prošlom godinom, potražnja za ženskim čizmama je porasla za 245 %.

Vrtna galanterija našla se iduća na popisu najpopularnijih kategorija, potražnja za proizvodima iz tog segmenta je porasla za čak 385 % u odnosu na prošlu godinu.

Platforma Jeftinije.hr navela je top deset proizvoda koji su ove godine bili najčešći izbor potrošača:

Komentirajte prvi

New Report

Close