Svi koji vozimo automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem prilikom dolijevanja goriva na benzinskim pumpama slijedimo niz sigurnosnih koraka. Prilikom dolijevanja gasimo motor, nikako cijelu radnju ne odrađujemo sa zapaljenom cigaretom te je uputno ne koristiti mobilni uređaj tijekom cijelog postupka.
No postoji jedna stvar koju je sigurno gotovo svatko od nas barem jednom učinio. U želji da natočimo što više goriva, nakon što sigurnosni ventil zaustavi punjenje, ako smo odlučili puniti “do čepa”, česta je radnja da pokušamo doliti još malo goriva naknadnim dolijevanjem, piše Autoklub.
Međutim, sustav koji prekida mlaz goriva neće dozvoliti da se nakon iskakanja dolije još tekućine u spremnik. Što znači da se ona manja količina goriva koju pokušavamo uliti zapravo detektira kao višak i odbacuje kroz odvodnu cijev.
Može biti opasno
Vozač, dakle, na kraju plati gorivo koje nije ulio u spremnik. Osim financijskih izdataka, ova navika može ozbiljno naštetiti vašem automobilu.
Gorivo koje nije završilo u spremniku može prskati i preliti se po karoseriji oštećujući boju. S druge strane, prilikom punjenja spremnika ispuštaju se plinovi koji bi daljnjim naprezanjem crijeva mogli oštetiti filter s aktivnim ugljenom koji imaju moderni automobili.
Ovaj filtar služi za odvod para koje se nakupljaju tijekom točenja goriva, pa bi se u slučaju kvara povećale emisije vozila i rad bi mogao postati nepravilan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu