Zrakoplovna kompanija British Airway povlači svoju nesretno tempiranu marketinšku kampanju, čiji slogan u slobodnom prijevodu glasi: "Izbjegnite gužvu, otkrijte Indijski ocean", piše NBC.
Naime, oglas su u Londonu primijetili korisnici Twittera i Facebooka te su se fotografije vrlo brzo proširile društvenim mrežama. Sporno je naravno to što je kampanja bila aktualna u vrijeme tragedije malezijskog zrakoplova koji je, kako se smatra, nestao u Indijskom oceanu.
Prošlog tjedna oglasio se i British Airways koji se ispričao putem Twittera i objasnio kako je sadržaj reklame bio odabran ranije, a kasnije se oglasio i priopćenjem kako su odlučili ukinuti navedenu kampanju. Inače, navedeni oglas bio je namijenjen isključivo za britansko tržište i nije bilo planirano da se pojavi drugdje u svijetu.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu