Ovo je oglas zbog kojeg se British Airways morao ispričati

Autor: Poslovni.hr , 01. travanj 2014. u 13:24
Izvor: Alan Milford/Facebook

Oglas su u Londonu primijetili korisnici Twittera i Facebooka te su se fotografije vrlo brzo proširile društvenim mrežama.

Zrakoplovna kompanija British Airway povlači svoju nesretno tempiranu marketinšku kampanju, čiji slogan u slobodnom prijevodu glasi: "Izbjegnite gužvu, otkrijte Indijski ocean", piše NBC.

Naime, oglas su u Londonu primijetili korisnici Twittera i Facebooka te su se fotografije vrlo brzo proširile društvenim mrežama. Sporno je naravno to što je kampanja bila aktualna u vrijeme tragedije malezijskog zrakoplova koji je, kako se smatra, nestao u Indijskom oceanu.

Prošlog tjedna oglasio se i British Airways koji se ispričao putem Twittera i objasnio kako je sadržaj reklame bio odabran ranije, a kasnije se oglasio i priopćenjem kako su odlučili ukinuti navedenu kampanju. Inače, navedeni oglas bio je namijenjen isključivo za britansko tržište i nije bilo planirano da se pojavi drugdje u svijetu.

 

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Komentirajte prvi

New Report

Close