Određene korporacije mijenjaju logotipove kako bi osvježile brend. Kompanije tako signaliziraju promjenu u strukturi vlasništva te pojednostavljuju izgled zbog promjene u vizijama. Također se kod promjene loga ne smije žrtvovati stara prepoznatljiva obilježja zbog prepoznavanja proizvoda.
Portal Business Insider ove je tvrtke naveo na listi onih s najboljim promjenama logotipova u 2013. godini (za neke od njih teško ćete pronaći razliku):
Arby's, lanac proizvodnje sendviča u Americi
Nivea
T.G.I. Friday's, američki lanac restorana (prije i poslije)
Google (novi i stari logo)
Spotify
WNBA, ženska nacionalna košarkaška organizacija
Dow Jones
Motorola
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu