Ove se godine poklanjaju mindful korporativni pokloni

Autor: Promo , 13. studeni 2023. u 05:37
Foto: Selectedd

Pri darivanju, razmišljat će se više o takozvanom mindful darivanju u kojem više razmišljamo što darujemo.

U pet godina postojanja, concept trgovina i webshop Selectedd profilirao se kao središte kvalitetnih i drugačijih dizajnerskih proizvoda – od sitnica za dom, namještaja, umjetničkih grafika, nišnih parfema do knjiga i magazina. Selectedd poslovna priča od prvog dana njeguje i svoj drugi put – ponudu održivih, funkcionalnih, kvalitetnih i estetski vrhunskih poslovnih poklona koji, kako ističe vlasnica Nives Borko, iznova oduševe svakog klijenta.

Darivanje nije samo sebi svrha

Gradnja dugoročnih poslovnih odnosa, kao i odnosa sa zaposlenicima, zasniva se i na darivanju baziranom na poštovanju i zahvalnosti.

“Osjeti se je li poklon biran s pažnjom, kao i hoće li osoba ili grupa poklonom primiti informaciju da se pri odabiru uistinu razmišljalo o njima”, napominje Nives Borko. Ako je poklon smislen tada čin darivanja aktivira ne samo sretne poruke već i saznanje da nas netko cijeni. Prema svjetskim statistikama, do kraja godine predviđa se rast korporativnih poklona čak do osam posto, a taj će se trend nastaviti i u narednim godinama, ističe Borko. Pri darivanju, razmišljat će se više o takozvanom mindful darivanju u kojem više razmišljamo što darujemo.

Basic i premium ponuda Selectedd poslovnih poklona

Svojom ponudom, Nives Borko klijentima želi omogućiti poslovne poklone koji izlaze iz okvira viđenog te im pružiti novo iskustvo odabira. Zato su Selectedd korporativni klijenti šaroliki. “Surađujemo s malim i srednjim tvrtkama, kao i financijskim institucijama, osiguravajućim društvima, farmaceutskim i tele kompanijama”.

Ako želite drugačije poklone, savjetujemo da proučite basic i premium Selectedd kataloge poslovnih poklona te da već ove godine osnažite odnose s poslovnim partnerima i zaposlenicima.

Komentirajte prvi

New Report

Close