Kontinentalna ponuda i bogatiji sadržaj u nadolazećim će godinama, u kojima će se i strategija cjelokupnog hrvatskog turizma okrenuti rješavati problem obalnog ‘overturizma’, sve više će dobivati na važnosti.
Dobar marketinški pristup pritom će biti ključan, pa u tom smislu bilježimo ovih dana zanimljivu priču iz bajkovitog Gorskog kotara. Točnije, Ogulina – grada Ivane Brlić-Mažuranić, glasovite hrvatske spisateljice na čijim su pričama poput Šume striborove odrasle generacije.
Upravo je lik Stribora bio inspiracija pri osmišljavanju i brendiranju novog bisera u ponudi luksuznog smještaja – grad bajki od ovog je tjedna bogatiji za – Resort Stribor.
Od šume do stola
Smješten u Ponikvama i okružen čarobnom prirodom, resort je namijenjen obiteljima, ljubiteljima aktivnog odmora i nadrealnog. Čini ga objekt s devet soba i ukupno 27 ležajeva te spa zona. Sobe ostavljaju snažan osjećaj povezanosti s okruženjem. Definira ga ugodan minimalizam, luksuz izražen prirodnim materijalima. Balkon s pogledom na šumu i zelenilo tek je uvertira u instant revitalizaciju koja se osjeća pri ulasku u privatni hidromasažni bazen.
“Željeli smo se poistovjetiti s bajkom i povezati se s onime što čovjeku danas najviše nedostaje: mir, sloboda, lokalno, prirodno okruženje. Naziv brenda ‘Anni Tempora za upravljanje nekretninama’ dan je s razlogom – želimo živjeti turizam u svim godišnjim dobima.
Naš slogan ‘udahni, zaroni’ predstavlja dvije oprečne ponude, a istovremeno vrlo slične, koje u konačnici čine cjelinu. ‘Udahni’ se veže upravo uz ovaj projekt i čistoću Gorskog kotara, svježinu zraka, predah od urbanog i ubrzanog. ‘Zaroni’ predstavlja primorski dio projekta Anni Tempora i vile za odmor smještene u Istri. Prije zarona trebamo zrak, i obrnuto. Ta se dva elementa stalno isprepliću ističući ovisnost jedan o drugome.
Sve ih vrijeme prate vile – one iz ogulinske bajke i smještajnog kapaciteta u Kadumima kraj Poreča koje i nose naziv po starohrvatskim mitovima i legendama. Anni Tempora ističe različitost Hrvatske, njezine posebnosti, a sam naziv potvrđuje potencijal turizma i interes današnjeg modernog putnika za sva godišnja doba”, istaknuo je vlasnik i direktor novootvorenog Resorta Stribor Ivica Milotić.
Projektom je dodana vrijednost prirodnom, odgovornom i održivom. Naime, Stribor se grije košticama maslina prerađenih u uljari Torač u Žbandaju kod Poreča, dok se kao gastronomski specijaliteti u resortu nude istarski suhomesnati proizvodi Histris iz Sv. Petra u Šumi proizvedeni od divljači iz lovišta u zakupu u okolici Ogulina.
Inače, Histris u proizvodnji njeguje isključivo lokalno i domaće: meso je s hrvatskih farmi i s hrvatskih lovišta, dok su zaposlenici u pogonu domicilno stanovništvo. Salame i kobasice od jelena i divlje svinje sljubljene su s istarskim tartufom pa su šumski kraljevi Gorskog kotara i Istre i na ovaj način ujedinili kontinentalnu Hrvatsku s obalom. Zaključno, Anni Tempora zaokružuje proces “od šume do stola”.
Od biciklizma do…
“Dajemo na značaju čistoj prirodi i što priroda može dati čovjeku, manje turistički razvijenom području Hrvatske i njegovoj valorizaciji. Zahvaljujem na odličnoj suradnji Gradu Ogulinu i Karlovačkoj županiji – prepoznali su investiciju kao strateški bitnu za razvoj graničnog područja Karlovačke i Primorsko-goranske županije, odnosno Gorskog kotara.
Specifično okruženje i prirodna ljepota na svega sat vremena vožnje udaljena do Stribora poput Nacionalnog parka Plitvička jezera, Akvarija u Karlovcu, Julijinog ponora, Kuće Ivane Brlić-Mažuranić, parkova prirode Bjelolasica i Risnjak i dr. te bogatstvo flore i faune bili su nam lajtmotiv. Ništa manje bitna je topla dobrodošlica lokalnog stanovništva. Projektom Stribor želja je bila odužiti se zajednici, prirodi, lovu, kraju, ljudima koje posjećujem, gdje se dobro osjećam i kamo se rado vraćam punih 25 godina”.
Zato je želja investitora ponudu resorta proširiti i povezati je s lokalnom ponudom. Ponikve i okruženje obiluju vodom i čistom prirodom pa su biciklizam, planinarenja, sportovi na vodi, ribolov i lovni turizam motiv dolaska u destinaciju. Pored toga, lokacija resorta je “na pola puta” i od unutrašnjosti Hrvatske i Jadrana, 15-ak minuta vožnje od autoceste Zagreb – Rijeka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu