Kontinentalna ponuda i bogatiji sadržaj u nadolazećim će godinama, u kojima će se i strategija cjelokupnog hrvatskog turizma okrenuti rješavati problem obalnog ‘overturizma’, sve više će dobivati na važnosti.
Dobar marketinški pristup pritom će biti ključan, pa u tom smislu bilježimo ovih dana zanimljivu priču iz bajkovitog Gorskog kotara. Točnije, Ogulina – grada Ivane Brlić-Mažuranić, glasovite hrvatske spisateljice na čijim su pričama poput Šume striborove odrasle generacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu