Reklame za pivo u pravilu su komične i 'neozbiljne', ali Guinness je u suradnji s agencijom BBDO napravio nešto sasvim suprotno općem trendu.
Nova reklama za poznato pivo prikazuje igru košarke između nekoliko prijatelja u invalidskim kolicima. Pripremite se za uistinu neočekivan preokret na kraju, koji će vas vjerojatno emotivno dirnuti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ova reklama za pivo je najbolja reklama koju sam vidjela ikada.To je reklama za sve:prijateljstvo,ljudskost,empatiju,čovječnost…Pivo je toliko nevažno da ga jednostavno poželiš zgrabiti i priključiti se društvu.
Uključite se u raspravu