Ovako je izgledala završnica natjecanja studenata u digitalnom marketingu!

Autor: Tomislav Hrastovčak , 09. svibanj 2013. u 16:36
Digital Marketing Challenge - završnica natjecanja

Uoči prezentacije studentskih projekata s nama su dojmove podijelili voditelji studentskih grupa koje su sudjelovale u natjecanju.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u srijedu je održana završnica i prezentacija natjecanja studentskih udruga u digitalnom marketingu u sklopu projekta Digital Marketing Challenge koje je organizirala zagrebačka agencija za društvene mreže iSTUDIO. Na završnici su sudjelovali predstavnici četiri studentske udruge: eSTUDENT, Marketinški klub Ideja ZŠEM-a, AIESEC Croatia i Hrvatska studentska asocijacija strojarskih fakulteta HSASF.

Uoči prezentacije studentskih projekata s nama su dojmove podijelili voditelji studentskih grupa koje su sudjelovale u natjecanju.

"Bilo nam je veliko zadovoljstvo sudjelovati na Sponge Digital Marketing Challengeu. Najvrjedniji dio projekta zapravo je sama edukacija na licu mjesta, gdje smo učili od stručnjaka na konkretnim primjerima iz različitih aspekata (account management, product management, dizajn, traffic management, itd.). Mogli smo čuti i pitati sve što nas zanima, od rada s klijentima, problema s kojima se suočavaju u radu, do razvoja proizvoda i dizajna. Predavači, kao i svi ostali su bili vrlo pristupačni i otvoreni te je shodno tome atmosfera na edukaciji bila odlična", kazala nam je Iva Vuger iz eSTUDENT-a. Inače, tim eSTUDENT-a prezentirao je rad koji se temeljio na upoznavanju "klijenta" (konkurentske udruge na natječaju) te izradi godišnjeg community management plana koji, između ostalog, uključuje i upotrebu Socialpuzzlea, aplikacije koju je razvio iSTUDIO.

'Naučili smo detaljnije što je to community management'

Zadatak studentske organizacije AIESEC bio je pak osmisliti Facebook godišnji plan komunikacije za eSTUDENT. "Prije svega, bilo je potrebno jako dobro istražiti i upoznati se s udrugom za koju smo radili godišnji plan. Na temelju aktivnosti udruge, njihove vizije i misije, pokušali smo osmisliti komunikacijske poruke tako da one budu prikladne s obzirom na brand udruge. Također, radili smo na osmišljavanju eventualnih promjena u trenutnom izgledu i funkcionalnosti Facebook stranice eSTUDENTA, na način da ona postane više interaktivna i uključujuća za studente. Predložili smo i korištenje nekolicine Facebook aplikacija", ispričala nam je Josipa Alilović iz AISEC-a, koja nam je i otkrila što je njen tim konkretno naučio. "Naučili smo puno detaljnije što je to community management, kako povećati interakciju na Facebooku, kako pratiti rast određene Facebook fan stranice i brojne druge stvari. Dobili smo jako vrijedan pogled "iznutra", odnosno uvid kako to funkcionira kompanija za oglašavanje na društvenim mrežama. Također, dobili smo ideju o pojedinim radnim mjestima u takvoj kompaniji i što je sve potrebno da ona funkcionira sinkronizirano i efikasno", zaključuje Josipa.

Svoje dojmove o sudjelovanju u projektu opisala je i Adela Arnautović iz Marketinškoga Kluba Ideja ZŠEM-a. "Imali smo priliku čuti predavanja na raznovrsne teme povezane s digitalnim marketingom, te smo dobili case study na kojem smo trebali primijeniti naučeno i iskušati vlastite snage. Finalni case study se sastojao od toga da osmislimo digitalnu marketinšku kampanju za konkurentnu udrugu koju smo izvukli, te da njima predložimo cjelokupnu strategiju za Facebook društvenu mrežu uključujući iSTUDIO platforme kao što je Socialpuzzle. Cijela ideja je bila da djelujemo kao jedna digitalna agencija, a na završnom izlaganju napravimo pitch svoje ideje drugom klubu kao potencijalnom klijentu", kaže Adela.

"Naučili smo da je community management iznimno važan trend koji je sljedeća stepenica u odnosu sa korisnicima. Konkretnije, saznali smo kako se nositi sa negativnim komentarima korisnika, osnovati kvalitetnu zajednicu fanova na društvenim mrežama te da dizajn igra ključnu ulogu u odnosu sa korisnicima (puno više od općeg mišljenja da je dizajn izbor boja i sl.). Također smo se upoznali sa zadaćama i izazovima account managera, kako se osmišljavaju Facebook i Google Ads-i te mogućnostim proizvoda iSTUDIJA (Socialnumbers, Socialpuzzle i MediaToolkita). Sve u svemu, u ugodnoj i neformalnoj atmosferi naučili smo kako diše jedna digitalna agencija puna entuzijasta, te dobili priliku razmjeniti iskustva sa studentima ostalih udruga", zaključuje Adela Arnautović.

Prilika za proširenje znanja

Svoje dojmove opisala nam je i Daria Arežina iz Hrvatske studentske asocijacije strojarskih fakulteta. "S obzirom da sam zadužena za organizaciju, komunikaciju s medijima i community management naše udruge (Hrvatska studentska asocijacija strojarskih fakulteta i FSB Racing Team), surfajući internetom pronašla sam poziv na natjecanje iSTUDIJA te primjetila kako je ovo odlična prilika za proširenje znanja i upoznavanjem novih ljudi. Prijavila sam našu udrugu i nestrpljivo čekala poziv koji je vrlo brzo stigao na oduševljenje svih nas. Na predavanjima sam, zajedno s kolegama iz udruge, naučila zanimljivosti koje ne bih imala prilike čuti igdje drugdje. Ukupna ocjena – sjedi, odličan. Među sobom smo se podijelili tko će ići na koja predavanja te se našli i dogovorili rješenje koje smo u konačnici i izložili", kaže Arežina.

Nakon što su timovi predstavili svoj rad, uslijedilo je vijećanje žirija iSTUDIJA, a za to vrijeme svoje predavanje održala je posebna gošća događaja, Đurđica Vučković, voditeljica odnosa s javnošću u Iskonu, koja je ispričala kako je ta tvrtka tijekom godina razvijala strategiju nastupa na društvenim mrežama.

Nakon žiriranja, pala je odluka! Pobijedila je udruga eSTUDENT, kojoj će iSTUDIO kao nagradu omogućiti uređivanje Facebook stranice, stručno savjetovanje u nastupu na društvenim mrežama te pretplatu na njihove aplikacije. Svim sudionicima na kraju su podijeljene 'diplome', a završnu riječ imala je Ida Pandur, potpredsjednica za vanjske odnosu u iSTUDIJU, koja je studentima izložila što su općenito radili dobro, ali i na čemu bi mogli više proraditi u budućnosti, udijelivši im i nekoliko savjeta o tome kako održati dobru prezentaciju.

Prva stepenica

Ida Pandur prokomentirala nam je svoj dojam rada studenata i njihovih prezentacija. "Sve su udruge pokazale da stvarno u kratkom mogu implementirati ono što su naučili u edukacijama. Brzina kojom su od slušanja teorije prešli u izradu konkretnog slučaja je stvarno nešto na što mogu biti ponosni. Gledano kroz profesionalnu prizmu, njihovi koncepti imaju još puno prostora za napredak, no to nisu stvari koje se dobivaju u dvotjednim edukacijama, niti nekim puno dužima, nego iskustvom. Prvi pitch je isto stepenica koja se mora proći, a oni su je mogli napola nagaziti već u ovoj simulaciji", kaže Pandur te otkriva što je presudilo u odabiru pobjednika.

"Ono što je izdiglo eSTUDENT od ostalih je to što su imali najkonkretnije prijedloge, ukomponirali su sve tražene elemente i racionalno posložili cijelu strategiju. Nadamo se da su oni sami osjetili da su svi napravili odličan posao i da će im to biti motivacija za dalje. Svakako namjeravamo nastaviti sa ovakvim projektima u iSTUDIJU jer smatramo izuzetno bitnim povezivanje sa studentskom populacijom", zaključuje Pandur.

Komentirajte prvi

New Report

Close