Žele se profilirati kao ‘Google analytics’ za stvarni svijet

Autor: Poslovni.hr , 19. studeni 2012. u 12:26
Martin Birač iz Monolotha

Od 14. do 16. studenog u Monacu se održao Monaco Media Forum na kojem se predstavio i hrvatski Monolith.

Od 14. do 16. studenog 2012. godine u Monacu održao se Monaco Media Forum, vodeće svjetsko okupljalište marketinške i medijske industrije, na kojem se  predstavio i hrvatski Monolith. U Monte Carlo doputovali su Martin Birač, Tomislav Jakopović i Antonio Gabelić, a tamo im se pridružio i Oliver Rothschild, odnedavni predsjednik savjetodavnog odbora kompanije Monolith.

Monolith tim je ekskluzivno pred Princem Albertom II od Monaca i profesionalcima iz svijeta medija, predstavio novi i kompaktniji dizajn svog uređaja koji mjeri uspješnost oglasa u stvarnom (offline) svijetu. Također, po prvi puta je predstvljen web sustav za analizu i praćenje rezultata sa oglasnih mreža unutar sustava Monolith uređaja.

Martin Birač, direktor kompanije bazirane u tehnološkoj oazi estonskog Tallinna, pozvao se na strateški cilj proizvoda koji omogućava oglašivačima relevantne i precizne podatke o tome kako korisnici doživljavaju reklamne kampanje. Zajedno s Tomislavom Jakopovićem, direktorom analitike i insighta, naglasio je viziju tvrtke da se profilira kao ”Google analytics” sustav namijenjen stvarnom svijetu. Kako bi se približio tom cilju Monolith je osigurao dodatne investicije koje će iskoristiti za pojačan rad na analitičkom dijelu, priopćeno je iz kompanije. Jedna od ključnih prednosti je, kažu, korištenje ”cloud” modela kako bi sustav mogao efikasnije obrađivati i prezentirati veliku količinu informacija, bez obzira na lokaciju s koje se do te informacije želi doći.

"Monolith je posebno ponosan na činjenicu da je uvršten kao 30. član Les amis du Monaco Media forum, povlastice koju uživaju samo najinovativnije i najpropulzivnije tvrtke iz medijskog sektora, potpisanu, ni više ni manje od ruke Njegovog veličanstva Princa Alberta II od Monaka. Uz posljednje priznanje od Microsofta za najbolju europsku startup tvrtku mjeseca, ovaj će nastup zasigurno olakšati put Monolithu na nova tržišta i ispunjenje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva u razvoju inovativnih i kreativnih rješenja. Proširenje Savjetodavnog odbora s dva nova člana Oliverom Rotschildom, bivšim predsjednikom UNICEFA Velike Britanije i novim članom Marvinom Liao, bivšim menadžerom Yahoo za istočnu Europu, koji se od prošlog tjedan pridružio timu Monolitha te će svojim iskustvom i poznanstvima diljem svijeta zasigurno doprinijeti još bržem razvoju kompanije. Ova godina se pokazala iznimno uspješnim za mladi hrvatski tim, jer su u vrlo kratkom roku uspjeli steći investiciju, plasirati proizvod na tržište te ga prezentirati u bitnim financijskim i tehnološkim središtima poput Silicijske doline, Londona, Tallinna, Atene, Tel Aviva te, kao šlaga na tortu – Monte Carla", poručuju iz Monolitha.

Komentirajte prvi

New Report

Close