Otvoren natječaj za studente IdejaXica

Autor: Poslovni dnevnik , 31. siječanj 2013. u 22:00
Rok za prijavu radova je 15. travnja

Zadatak natječaja je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club.

Od danas do 15. travja teče rok za prijavu radova za drugo izdanje natječaja IdejaXica koje će se održati u sklopu Dana komunikacija.

Zadatak natječaja je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank d.d. Od studenata se očekuje osmišljavanje proizvoda, usluga i pogodnosti te komunikacijskih, sponzorskih i drugih aktivnosti putem kojih će Erste Club pristupiti studentima kao svojim korisnicima i na najbolji mogući način odgovoriti na njihove potrebe. Najbolji prijedlog bit će u cjelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane klijenta, a student ili tim koji pobijedi osvaja 5000 kn te priliku za učenje uz praksu u trajanju najmanje mjesec dana u odjelu marketinga Erste&Steiermärkische banke. Žiri, kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, ocjenjivat će radove na temelju dva kriterija: originalnost i argumentacija predložene strategije/ideje.

Pobjednik će biti pozvan na sudjelovanje na festivalu Dani komunikacija. Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a podržavaju ga Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School i Agora. Na EFZG-u je zadatak ovogodišnjeg natječaja uveden u redovan studentski program. Na natječaju IdejaXica mogu sudjelovati studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. travnja 2013. putem adrese elektronske pošte idejaxica@idejax.com

Komentirajte prvi

New Report

Close