Od danas do 15. travja teče rok za prijavu radova za drugo izdanje natječaja IdejaXica koje će se održati u sklopu Dana komunikacija.
Zadatak natječaja je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank d.d. Od studenata se očekuje osmišljavanje proizvoda, usluga i pogodnosti te komunikacijskih, sponzorskih i drugih aktivnosti putem kojih će Erste Club pristupiti studentima kao svojim korisnicima i na najbolji mogući način odgovoriti na njihove potrebe. Najbolji prijedlog bit će u cjelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane klijenta, a student ili tim koji pobijedi osvaja 5000 kn te priliku za učenje uz praksu u trajanju najmanje mjesec dana u odjelu marketinga Erste&Steiermärkische banke. Žiri, kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, ocjenjivat će radove na temelju dva kriterija: originalnost i argumentacija predložene strategije/ideje.
Pobjednik će biti pozvan na sudjelovanje na festivalu Dani komunikacija. Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a podržavaju ga Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School i Agora. Na EFZG-u je zadatak ovogodišnjeg natječaja uveden u redovan studentski program. Na natječaju IdejaXica mogu sudjelovati studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. travnja 2013. putem adrese elektronske pošte idejaxica@idejax.com.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu