Otkrivanje mitova i mantri o učinkovitosti

Autor: Poslovni dnevnik , 27. ožujak 2013. u 22:00
Danny Searle

Tri vrhunska predavača održat će predavanja o tome kako postati najnagrađivanija agencija.

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., predstavlja još tri vrhunska predavača. Danny Searle, Judd Labarthe i Brian Morrissey održat će predavanja o tome kako postati najnagrađivanija agencija, koje su tajne najučinkovitijih svjetskih kampanja te predstaviti pet glavnih trendova content publishinga. 

Danny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a na temelju ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji. Karijeru je započeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyju, gdje je tijekom pet godina producirao neke od najpoznatijih australskih oglasa. Nakon toga, 2000. godine prelazi na poziciju kreativnog direktora i zamjenika direktora u agenciju Clemenger BBDO s kojom četiri godine zaredom osvaja titulu australske agencije godine. U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapuru dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika Uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom. 

Brian Morrissey glavni je urednik Digidaya, portala specijaliziranog za digitalne medije i marketinšku industriju. Prije toga je šest godina bio urednik digitalnih medija u Adweeku gdje je, između ostalog, pratio trendove u digitalnim medijima i marketingu. Može se pohvaliti gotovo desetljeće dugim iskustvom u industriji budući da je prije spomenutih pozicija pisao za DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom 'The modern content publisher' u kojem će govoriti o pet glavnih trendova content publishinga te o izazovima s kojima se susreću kreatori sadržaja u okruženju koje se drastično mijenja. 

Judd Labarthe, član je savjetodavnog odbora kompanije Effie Worldwide te sudac i moderator u Effiejevim programima širom svijeta. U agencijskom poslu proveo je 25 godina kao voditelj klijenata, copywriter i media planer radeći za klijente kao što su Volkswagen, Leica, Pernod-Ricard, Nestlé, Westin, Anheuser-Busch, Deutsche Bahn i Disney te brojne lokalne i regionalne brendove diljem Europe i Azije. U bogatoj karijeri sudjelovao je u projektima koji su osvojili pedesetak nagrada Effie, i to na čak tri kontinenta. Na Danima komunikacija održat će predavanje 'Mitovi i mantre o učinkovitosti' u kojem će govoriti o procesima planiranja i kreiranja učinkovitih kampanja koje će kreativci obožavati stvarati. Judd trenutno radi i živi u Berlinu te piše i predaje diljem svijeta o kreativnosti i učinkovitosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close