Na treće izdanje konferencije DIABLOG 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema organizatori iz agencije Dialog komunikacije pripremili su više od 30 govornika i 11 sati programa.
“Fokus konferencije o blogerima i influencerima je na autentičnosti. Razlog je činjenica da je ta scena u sve većem porastu i da je postalo važno da ljudi koji imaju utjecaj na digitalnim kanalima imaju autentičnu priču, ne samo zbog sljedbenika koji od njih žele originalni sadržaj, već i zbog brendova koji ih sve više koriste u influencers marketingu”,kaže Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije i programska direktorica DIABLOG-a.
Program će biti istovremeno u dvije dvorane, a osim predavanja, prezentacija i radionica na rasporedu su i tri okrugla stola o aktualnim temama vezanim uz hrvatske i regionalne kreatore sadržaja, te influencers marketing. U realizaciju DIABLOG-a su krenuli, kaže Čulić Fischer, jer su ih oglašivači stalno pitali tko su blogeri, kako i koliko ih platiti i kako s njima surađivati pa su na tu temu napravili istraživanje.
“Imali smo već veliku bazu ljudi s kojima smo surađivali i bili smo sigurni da možemo dobiti relevantne odgovore. A kad smo ih dobili, shvatili smo da imamo jedinstvene podatke i odlučili da je zbog razvoja industrije potrebno da ih podijelimo sa zainteresiranima. Mogli smo ih samo pretvoriti u priopćenje za javnost i distribuirati medijima, ali primijetili smo da postoji niz dilema i nerazumijevanja između blogera, agencija, medija i oglašivača i da bi vrijedilo otvoriti dijalog na nekom skupu. Tako je nastao DIABLOG, u prvoj godini kao after work druženje gdje smo očekivali 50 gostiju, ali interes je višestruko premašen, pa smo druge godine već imali cjelodnevnu konferenciju. Planovi su opet premašeni i ove godine imamo dva paralelna programa i toliko tema da nećemo moći pokriti sve. Mislim da je cilj s početka, da DIABLOG postane središnje mjesto za razmjenu mišljenja i iskustava između blogera, influencera, medija, agencija i oglašivača itekako postignut”, pohvalila se Čulić Fischer. Ove godine iz Srbije dolazi bloger, twitteraš, ‘internet tajkun’ Milan Vučićević, poznatiji kao @nichimizazvan, iz Austrije Mike Arens, sociolog i digitalni konzultant koji će govoriti o svjetskim trendovima u influencers marketingu, a predavanje o utjecaju političara na digitalnim kanalima drži Krešimir Macan, donedavni savjetnik premijera Plenkovića za strateško komuniciranje. U program uvode i praktične radionice koje će održati neki od naših najpoznatijih blogera i YouTubera, te prvi put dijele nagradu za mladu nadu, čime otvaraju put novim licima na sceni.
“Posao influencera u Hrvatskoj je itekako usporediv sa svjetskom scenom, jer naši pažljivo prate što se događa vani i te trendove implementiraju u svoj rad. U broju followera nismo usporedivi sa svijetom, jer smo mala zemlja, iako one ‘najveće’ prate i ljudi iz regije pa i svijeta. To se posebno odnosi na sportske influencere i ljude iz svijeta zabave. U regiji bih rekla da su najdalje otišli susjedi iz Srbije, rade vrlo dobar sadržaj, inovativni su i surađuju s nizom brendova”, poručuje Čulić Fischer i dodaje da i ove godine nagrađuju najbolje blogere i brendove.
“Ljepota je u tome što žiri čine svi blogeri, influenceri i YouTuberi koji će htjeti sudjelovati u našem istraživanju. Radi se o strukovnoj nagradi koja je potpuno otvorena kreatorima sadržaja na digitalnim kanalima i nema potrebe da imamo ikakav posebni žiri. Tko dobije najviše glasova – nagrada je njegova”, otkriva M. Čulić Fischer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu