U današnje vrijeme kada su kabelske TV mreže suočene s pritiscima zbog uspona konkurentskih web video kanala, i kada sadržajem moraju opravdati račune koji stižu na adrese korisnika – televizijska ikona Oprah Winfrey odlučila je prestati "plivati" samo talk show vodama i promijeniti smjer svog OWN kanala.
Taj kabelski kanal nastao kao zajednički projekt nje i Discovery Communications Inc-a, a čija je uspješnost izgrađena na upravo popularnosti talk showova, uskoro kreće s projektom Queen Sugar, igranom serijom o majci i kćeri koje napuštaju Los Angeles. On ujedno predstavlja transformaciju OWN-a i napuštanje modela kojeg je slijedio posljednjih godina.
Prema podacima Discoveryja, OWN je ocijenjen kao najbolja kabelska mreža među Afroamerikankama i ušao je u top 20 kanala za žene, a ovim projektom ciljaju na još širu publiku i veći porast gledanosti. Uz to, prosječna gledanost OWN-a u "prime timeu" porasla je za oko 30% u posljednje dvije godine te su u 2015. imali 537.000 gledatelja dok su ostale mreže u istom razdoblju pretrpjele pad gledanosti. Upravo zahvaljujući gledanosti i porastu prihoda od oglasa, OWN starta sa serijom Queen Sugar za koju vjeruju da će biti hit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu