Oglašivači će ove godine potrošiti 5,6 milijardi dolara za oglašavanje na YouTubeu, što je više od 50 posto više nego prošle godine.
Oštar rast koji je posljedica eksplozije pregledavanja sadržaja s YouTubea putem mobilnih uređaja. Izvješće eMarketera nadalje predviđa kako će nakon što YouTube plati svojim partnerima s kojima surađuje u oglašavanju kompanija imati neto prihod od 1,96 milijardi dolara. YouTube je preuzeo Google 2006. godine za 1,65 milijardi dolara, a kompanija danas ima više od milijarde pregleda mjesečno i privlači petinu svih američkih prihoda u za videooglašavanje.
Iako se suočila s konkurencijom stranica poput Hulua, koji očekuje da će ove godine ostvariti prihod od oglašavanja od milijarde dolara, YouTube je uspio održati svoju lidersku tržišnu poziciju. Hulu, pak, koji je u vlasništvu Walt Disneya, 21st century Foxa i NBC Universala dvaput je razmatrao opciju prodaje no to je oba puta otkazano u zadnji čas.
Plati ono što gledaju
Google je od jučer postao prva velika kompanija za on-line oglašavanje koja će oglašivačima naplaćivati samo oglase koje njegovi korisnici pregledaju. "Ako ste oglašivač, a čovjek nije vidio vaš oglas, zašto bi vam to onda netko naplatio. To bi trebao biti standard za cijelu industriju", rekao je za The Financial Times Neal Mohan, potpredsjednik Googlea. Mohan je tom prilikom dodao kako je vidljivost oglasa tek prva od nekoliko inovacija koje će u oglašivačkom segmentu predstaviti Google.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu