Oglašavanje u Rusiji palo 40 %

Autor: Poslovni dnevnik , 03. ožujak 2015. u 21:59
Najveći pad od 35 posto pretrpjeli su tiskani mediji

Najveći pad od 35 posto pretrpjeli su tiskani mediji.

Potrošnja za televizijsko oglašavanje u Rusiji u siječnju je pala za 28 posto, a za radio 30 posto. Najveći pad od 35 posto pretrpjeli su tiskani mediji, časopisi čak za  40 posto, izjavio je Aleksej Volin, zamjenik ministra za veze i masovne komunikacije Rusije.

Prema njegovim riječima, poslije pada tečaja rublje, popularnost Rusije na svjetskom tržištu oglašavanja je prepolovljena. Volin smatra da bi povratak reklamiranja duhana, alkohola i medicinskih preparata u medijima, mogao znatno poboljšati situaciju na tržištu. On je napomenuo da se poboljšanje ne bi osjetilo odmah, jer su budžeti za reklamu za prvo polugodište davno usvojeni, a za drugo isplanirani. Zato bi trebalo hitno poduzeti mjere koje bi dale rezultate u drugoj polovini godine ili početkom slijedeće. 

Komentirajte prvi

New Report

Close