Potrošnja za televizijsko oglašavanje u Rusiji u siječnju je pala za 28 posto, a za radio 30 posto. Najveći pad od 35 posto pretrpjeli su tiskani mediji, časopisi čak za 40 posto, izjavio je Aleksej Volin, zamjenik ministra za veze i masovne komunikacije Rusije.
Prema njegovim riječima, poslije pada tečaja rublje, popularnost Rusije na svjetskom tržištu oglašavanja je prepolovljena. Volin smatra da bi povratak reklamiranja duhana, alkohola i medicinskih preparata u medijima, mogao znatno poboljšati situaciju na tržištu. On je napomenuo da se poboljšanje ne bi osjetilo odmah, jer su budžeti za reklamu za prvo polugodište davno usvojeni, a za drugo isplanirani. Zato bi trebalo hitno poduzeti mjere koje bi dale rezultate u drugoj polovini godine ili početkom slijedeće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu