Oglašavanje u hrvatskim medijima lani raslo za 3,1%

Autor: Poslovni dnevnik , 19. srpanj 2016. u 22:00
Podaci za 2015. pokazuju nastavak dominacije oglašavanja na televiziji/Marko Lukunić/PIXSELL

Rezultati HURA-ina istraživanja pokazuju pozitivne trendove, u 2015. godini oko 1,5 milijuna kuna oglasa u medijima.

Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je rezultate HURA Media AdEx-a (Advertising Expenditure), prema kojima su oglašivači u 2015. godini u zakup oglasnog prostora kod primarnih komunikacijskih, kanala televizija, novine, magazini, radio, posteri i internet uložili ukupno 1,452.000  kuna što je 3,1% više u odnosu na prethodnu godinu, čime ulaganje u oglašavanje drugu godinu bilježi porast.

Također već drugu godinu zaredom internetsko oglašavanje bilježi značajan rast, u odnosu na 2014. godinu porast je za čak 43,6%.  Porast je zabilježen i u segmentima televizijskog oglašavanja te klasičnog display oglašavanja dok je pad od -10,4% zabilježen u ulaganju u oglašavanje kroz tisak, čime se ovaj negativan trend nastavlja i u odnosu na 2014. godinu.

 "Rezultati AdEx-a reflektiraju pozitivne pomake u našoj industriji za koje se nadamo da će se nastaviti i u budućnosti. Povećanje investicija oglašivača iznova potvrđuje važnost oglašavanja i dodane vrijednosti koju donosi njihovim tvrtkama i poslovanju. Čak i zabilježeni pad investicija u oglašavanje u tiskovinama je dijelom posljedica povećanja ulaganja u on-line oglašavanje kod istih izdavača", rezultate je prokomentirao Božidar Abramović, član Uprave HURA-e i voditelj medijske sekcije koja je pripremala HURA Media AdEx.

Podaci za 2015. godinu pokazuju nastavak dominacije oglašavanja na televiziji u ukupnom volumenu oglašavanja gdje televizija predvodi s udjelom od 51%, nakon čega slijede oglasi u tisku s 18,9% te internetsko oglašavanje  u udjelu od 11,6%.  HURA Media AdEx je pojam koji se odnosi na potrošnju u zakup medijskog prostora u primarnim komunikacijskim kanalima i procjena je ulaganja u oglašavanje kod glavnih TV postaja, izdavača tiskovina i njihovih internet izdanja..

Komentirajte prvi

New Report

Close