Oglašavanje i njegova etika

Autor: Poslovni dnevnik , 28. listopad 2013. u 21:59
Slobodan Presečki (Foto: Slavko Midžor/PIXSELL)

Hrvatsko udruženje za tržišno komuniciranje (HURA) osnovalo je Hrvatsku udrugu za samoregulativu tržišnih komunikacija (SRO).

Hrvatsko udruženje za tržišno komuniciranje (HURA) osnovalo je Hrvatsku udrugu za samoregulativu tržišnih komunikacija (SRO). Cilj udruge je unapređenje kvalitete, ugleda, vjerodostojnosti i uloge tržišnih komunikacija u društvu. SRO će provjeravati prituže pristigle na poruke i kampanje tržišnih komunikacija, ukazivati na narušavanje i kršenje zakona i Kodeksa oglašavanja i tržišnih komunikacija te etike poslovanja tržišnog komuniciranja. Cilj udruge je unapređenje i primjene zakonodavstva na području tržišnog komuniciranja te pružanje savjetodavnu pomoć subjektima tržišnog komuniciranja te državnim institucijama. Predsjednik udruge je Slobodan Presečki iz agencije McCann Erickson.

Komentirajte prvi

New Report

Close