Suosnivač brenda BSH Events otkriva tajnu uspjeha u snažno rastućoj industriji

Autor: Mladen Miletić , 10. studeni 2024. u 08:58
Partnerstvo s influencerima i umjetnicima pomaže nam da iskoristimo njihovu bazu sljedbenika, proširujući svoj doseg i dodajući kredibilitet našem brendu, kaže Drago Vukelić, suosnivač brenda BSH Events/PD

Drago Vukelić, kao DJ poznat po imenu Pablo Panda, jedan je od osnivača brenda, a sve je krenulo od jednog dočeka Nove godine koji je organizirao 2014. za širi krug prijatelja.

Prije nekoliko dana tisuće mladih iz cijele Europe plesalo je na Zagrebačkom Velesajmu na Dia de Los Muertos Halloween party u organizaciji BSH Events. Taj hrvatski glazbeni brend itekako je poznat i europskoj javnosti – više od 100 tisuća ljudi posjetilo je neko od BSH-ovih događanja, većinom na atraktivnim lokacijama poput Cave Romane u Istri, tvrđava Medvedgrad i Revelin… U snažno rastućoj festivalskoj industriji, u kojoj većinom vladaju strani brendovi, tako je i Hrvatska dobila jakog aduta.

Otkrivanje Hrvatske
Drago Vukelić, kao DJ poznat po imenu Pablo Panda, jedan je od osnivača brenda, a sve je krenulo od jednog dočeka Nove godine koji je organizirao 2014. za širi krug prijatelja. Uslijedio je prvi veći event – BSH Medvedgrad 2015., a logičan nastavak bio je prvi veliki event na obali.

“Naša misija u BSH Events je stvoriti neusporediva iskustva koja spajaju ljepotu krajolika Hrvatske s elektronskom glazbom svjetske klase. Cilj je okupiti ljude iz cijelog svijeta, njegujući osjećaj zajedništva kroz zajedničke strasti prema glazbi, kulturi i avanturi. Svaki događaj osmišljen je ne samo kao zabava, već i kao impresivno putovanje koje ostavlja trajna sjećanja”, kaže nam Vukelić koji je tako pozicionirao značajnije Hrvatsku na svjetskoj karti ljubitelja elektronske glazbe.

U planu širenje na Italiju, Austriju…

‘Ovog proljeća imali smo prvi event u Sloveniji… Planiramo daljnje širenje na regiju, što uz Sloveniju uključuje Italiju, Austriju, BIH…’

“Iznimno tehnički i organizacijski zahtjevna organizacija evenata na jedinstvenim, egzotičnim lokacijama postala nam je specijalnost. S dosadašnjim iskustvom i teamom koji imamo, praktički ne postoji lokacija na kojoj ne možemo organizirati event”, kaže Vukelić.

“Naši su događaji osmišljeni tako da stvore osjećaj pripadnosti, gdje se sudionici mogu povezati jedni s drugima i s glazbom na smislen način. To se odnosi i na lokalnu zajednicu, surađujući s lokalnim tvrtkama, umjetnicima i dobavljačima, osiguravamo da naši događaji imaju pozitivan utjecaj na područja u kojima djelujemo. U odabiru, kako lokacija tako i DJ-eva, nikada ne radimo kompromise s kvalitetom”.

Snažna komponenta u svemu je, naravno, promocija… “Vodimo interaktivne kampanje kao što su ankete, nagradne igre, aktivacije u suradnji s našim partnerima i sponzorima kako bismo povećali angažman i povezali se s našim sljedbenicima. Koristimo ciljane oglase na platformama kao što su Facebook i Instagram kako bismo dosegli određene demografske skupine na temelju interesa, lokacije i ponašanja.

100

tisuća posjetitelja premašili su već svi BSH-ovi eventi

Partnerstvo s influencerima i umjetnicima pomaže nam da iskoristimo njihovu bazu sljedbenika, proširujući svoj doseg i dodajući kredibilitet našem brendu. Također, koristimo e-mail kampanje kako bismo svoje pretplatnike informirali o detaljima događaja, ekskluzivnim ponudama i ranoj prodaji ulaznica”.

Kroz godine rada ostvarena je i suradnja s puno međunarodnih brandova, festivala, promotora, DJ-eva kao što su Amnesia Ibiza, Echoes from Agartha… “Gates of Agartha koji smo ove godine po drugi put organizirali u Cave Romane za sada je naša najznačajnija suradnja. U dvije godine doveli smo više od 7000 posjetitelja u tu jedinstvenu lokaciju. U suradnji s NOA beach club organiziramo Croatia Beach Music Conference gdje se okupljaju vodeći ljudi iz Event industrije”.

9

godina prošlo je od prvog velikog eventa na otvorenom – BSH Medvedgrad

Velika konkurencija
U planu je, ističe Vukelić, snažno regionalno širenje brenda… “Event industrija je vrlo konkurentna, a mnogi festivali se bore za svoje mjesto pod suncem. Razlikovanje BSH Eventa od drugih zahtijeva stalne inovacije i održavanje jedinstvene ponude vrijednosti. Usredotočeni smo na pružanje osebujnih iskustava, iskorištavanje naših prekrasnih lokacija i pripremanje vrhunskih glazbenih postava kako bismo se izdvojili.

Ovog proljeća imali smo prvi event u Sloveniji… U budućnosti planiramo daljnje širenje na regiju, što osim Slovenije uključuje Italiju, Austriju, BIH… Naravno, planiramo nove festivale u Hrvatskoj s našim međunarodnim partnerima”.

Komentirajte prvi

New Report

Close