Očekivanja potrošača od brendova nikad nisu bila veća

Autor: Marta Duić , 16. ožujak 2017. u 22:00
Hrvatima je najvažnije ostati u toku/FOTOLIA

Ispitane navike više od 52.000 ispitanika iz 78 zemalja.

Globalna agencijska mreža UM objavila je deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave.

 Istraživanje je pokazalo kako je pažnja potrošača sve kraća i za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja ključno je razumjeti koji su životni trenuci presudni i kada im pojedini brend može biti relevantan. Istraživanje Wave 9: Značenje momenata obuhvatilo je više od 52.000 ispitanika u 78 zemalja širom svijeta i identificiralo stotine momenata u ljudskim životima kada brendovi iz raznih kategorija imaju mogućnost  privući pažnju publike.

 Ključni uvid koji je ova studija pružila jest da su danas očekivanja potrošača od brendova na najvišoj razini ikada. U zemljama jugoistočne Europe, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Makedoniji i Srbiji, ključni rezultati istraživanja govore da u maloprodaji nisu svi šoping trenuci isti. Wave 9 je pokazao da se osjećaji i potrebe potrošača prilikom kupovine proizvoda jako razlikuju ovisno od konteksta.

Prilikom istraživanja o novim proizvodima na internetu potrošači imaju pozitivne emocije – pri čemu je "očekivanje" primarni osjećaj u Srbiji (18%), dok je "zaintrigiranost" najjači osjećaj u tom trenutku za potrošače u Bugarskoj (35%), BIH (29%), Hrvatskoj (20% ) i Makedoniji (27%). U BIH (21% ), Bugarskoj (22%), Makedoniji (18%) i Srbiji (17%) u tom trenutku najviše ih ima potrebu "naučiti nešto novo", dok je u Hrvatskoj potreba da se "ostane u toku" (20%) primarna dok se istražuje novi proizvod. "Društveni mediji jedan su od najvažnijih fenomena koji se ikad dogodio na medijskoj sceni, te je razumijevanje kako ispravno iskoristiti njihove mogućnosti danas od sve većeg značaja za brendove",  izjavio je Mario Lovrić, Managing Director UM Zagreb.

Komentirajte prvi

New Report

Close