Mali kreativni tim pod vodstvom TV voditeljice Anje Alavanje u suradnji s novinarkom Sandrom Osrečki nudi pristupačna i inovativna video rješenja. Dobar nativan video, koji pritom nije agresivan, postao je ključan u približavanju proizvoda kupcima.
“Zahvaljujući novinarskom, voditeljskom i uredničkom poslu kojim se bavimo godinama, prisustvovale smo brojnim konferencijama, kongresima, seminarima, te raznim drugim događanjima. Uočile smo da se takva događanja ili uopće ne snimaju ili se snimaju u cijelosti, te da se taj materijal poslije niti ne iskoristi.
Tako smo došle na ideju da ponudimo snimanje po modelu “ključ u ruke” – osmislimo idejni koncept snimanja, odradimo novinarski dio, uzmemo izjave govornika, sudionika, sponzora, snimimo atmosferu, najvažnije dijelove predavanja i od tog materijala montiramo video koji kasnije klijenti objave na svojim digitalnim platformama”, poručuje novinarka Anja Alavanja.
Poznato je i da nativno oglašavanje dovodi do povećanja prihoda od 104% te da je takav način oglašavanja i sadašnjost i budućnost marketinga, što im također ide u prilog.
Booster Mediu čine Sandra i Anja, te surađuju s nekolicinom stalnih suradnika, snimatelja i montažera. Sandra je zadužena za odnos s klijentima, uglavnom prvi kontakt i ugovaranje posla, a Anja za operativan i kreativan dio. No, u načelu obje rade sve, ovisno o potrebi i opsegu posla.
Brze u isporuci
“Uglavnom dobivamo pohvale kako smo brze u isporuci materijala i jednostavne za suradnju, budući da nam klijent ne mora davati upute, pripremati materijale za izradu videa poput popisa govornika, pitanja za izjave i slično, jer zahvaljujući dugogodišnjem novinarskom iskustvu, taj dio pripreme odradimo same, a vjerujte, to je veliko rasterećenje timu koji je ionako preopterećen obujmom posla oko organizacije eventa”, ističe novinarka Sandra Osrečki.
Klijenti najčešće traže suradnju povodom konferencija, dodjela nagrada, seminara, edukacija, sajmova, promocija poliklinika, obljetnica, korporativnih druženja ali i događanja povodom predstavljanja novih proizvoda na tržištu. Organizatori velikih događanja izdvajaju velike budžete i trud u samo događanje, okupe važne ljude, profesionalce iz područja kojim se bave, i uistinu je velika šteta da tako važna događanja ne zažive viralno.
Kao prednosti svojeg poslovanja ističu znanje u iskorištavanju video materijala na mnogo načina. “Na samom događanju uzimamo izjave organizatora, govornika, sponzora, te montiramo u dulji i kraći film, za web stranice, YouTube, Facebook, Linkedln, Reels za Instagram. Ponekad klijentu dostavimo i više kratkih, pojedinačnih izjava, te ih klijent može koristiti za promotivne svrhe tijekom cijele godine.
Često te izjave govornika s konferencije/seminara/edukacije klijenti koriste u promotivne svrhe u svojim Newsletterima, a snimljeni materijal događanja nerijetko se koristi i kao triler, odnosno najava sljedećeg eventa. Zaista je puno mogućnosti kako se video materijal može iskoristiti.
I zato smo mi tu, da nekoliko sati snimljenog materijala ne završi u arhivi jer se uglavnom u tvrtkama nitko nema vremena baviti montažom satima dugog sirovog materijala. A tu smo i da damo klijentu ideju, kako snimajući samo jedan event, može mjesecima puniti sadržajem svoje digitalne platforme”, poručuju Anja i Sandra.
Cijene izrade promotivnih video materijala ovise o potrebama i željama klijenata. Anja i Sandra smatraju da su s obzirom na važnost postojanja kvalitetnog sadržaja na digitalnim platformama, njihove cijene itekako isplative. S obzirom na to da su s radom započele 2022., dosad bilježe velik broj uspješnih suradnji i projekata.
Klijenti se vraćaju
“Često čujemo od klijenata kako im taj način snimanja događanja i video produkcije još nitko nije ponudio. Ponosne smo jer imamo brojne klijente koji nam se učestalo vraćaju i angažiraju na svojim projektima, a možemo istaknuti HGK, Zagrebačku burzu, Zagrebački Velesajam, HUP, Poslovni dnevnik, Terme Selce, itd”, poručuju Anja i Sandra.
Planovi u budućnosti ih vesele, najljepše im je to što su svaki dan na novom radnom mjestu, okružene novim situacijama i ljudima.
“Planiramo širiti mrežu partnera, biti inovativne u produkciji filmova, prepoznatljive na tržištu, a ujedno radimo i televizijsku produkciju za HRT te se namjeravamo zadržati i u tom segmentu”, zaključuju suradnice Anja i Sandra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.crreeeepyyy
Uključite se u raspravu