Novi značajan korak u poslovanju vodeće europske modne platforme

Autor: Lucija Špiljak , 04. studeni 2021. u 14:58

Zadali su, kažu, dodatne ciljeve kako bi postali ishodišna točka za modu koja je inkluzivna za svakoga – talente, rukovoditelje, kupce i partnere.

Europska internetska platforma za modu i životni stil Zalando objavila je drugi godišnji izvještaj o raznolikosti i inkluzivnosti naziva „do.BETTER” prema kojem se u godinu dana povećao udio žena na izvršnim rukovodećim i tehnološkim pozicijama. Izvještaj prati Zalandovu strategiju za promicanje raznolikosti i inkluzivnosti objavljenu tijekom svibnja ove godine, a u njoj je navedeno 12 konkretnih obveza i posebnih ciljeva prema kojima Zalando prati svoj napredak.

Navode da su tijekom protekle godine povećali udio žena u svojih pet glavnih rukovodećih razina te na tehnološkim pozicijama, pokrenuli nove programe obuke za rukovoditelje i povećali zastupljenost u svojoj web trgovini s ciljem odražavanja raznolikosti kupaca. Zadali su, kažu, dodatne ciljeve kako bi postali ishodišna točka za modu koja je inkluzivna za svakoga – talente, rukovoditelje, kupce i partnere.

„Želimo slušati, učiti i poduzimati sve kako bismo stvorili raznoliko i inkluzivno iskustvo te njegovali okruženje u kojemu svatko ima priliku napredovati. Ovogodišnji izvještaj o raznolikosti i inkluzivnosti pokazuje naš napredak te nas vodi korak bliže ostvarenju naše vizije: da postanemo ishodišnom točkom za modu koja želi dobrodošlicu svima, čiji je dizajn inkluzivan te koja u prvi plan stavlja raznolikost talenata, rukovodstva, kupaca i partnera”, rekao je David Schneider, jedan od generalnih direktora društva Zalando.

Žene na rukovodećim pozicijama

Trenutačni udio žena u pet glavnih rukovodstvenih razina u Zalandu iznosi 35,2 %, za razliku od prošlogodišnjih 30,4 %. Da bi smanjio neravnotežu između spolova na rukovodstvenim pozicijama, Zalando razvija programe posebno osmišljene za žene.

Među te inicijative ubraja se i „Career Circles”, skupina mentorskih programa čiji je cilj podržavati i usmjeravati žene kako bi mogle postati budućim voditeljicama

Žene na tehnološkim pozicijama

Trenutačni udio žena na svim tehnološkim pozicijama u Zalandu iznosi 21,2 %, za razliku od prošlogodišnjih 16,7 %. Zalando se obvezao uložiti pet milijuna eura u posebne programe za privlačenje, osposobljavanje i zadržavanje većeg broja žena na tehnološkim pozicijama te povećanje udjela žena u tehnološkom sektoru na 40 – 60 % do 2023. godine. S tim ciljem provode se sljedeće inicijative: udvostručavanje juniorskih pozicija radi ranijeg privlačenja žena, diversifikacija interne strukture razvoja talenata za seniorske uloge te povećanje zastupljenosti žena u strukturi talenata.

Partnerstva za diversifikaciju i inkluzivnost

Zalando do 2025. nastoji postati središnjim mjestom za suradnju u svijetu mode te objedinjavati modne marke, maloprodaju, nevladine organizacije, predstavnike akademske zajednice te vodeće mislioce u zajednicama radi sustavnog osnaživanja i povećanja podzastupljenih glasova u branši.

Taj cilj nastoje ostvarili kroz nekoliko suradnji. Primjerice, Zalando podržava The Valuable 500, program koji je posvećen postizanju inkluzivnosti za osobe s invaliditetom, započinje dugoročno partnerstvo s Afričko-njemačkom akademskom mrežom (ADAN), čiji je cilj promicati mlade talente putem karijere u Zalandu te sklapa partnerstvo s inicijativom JA Europe za organizaciju susreta programerskih stručnjaka s fokusom na raznolikosti i inkluzivnosti kako bi se mladim Europljanima promovirale pozitivne vrijednosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close