Cibona je u ovu sezonu ušla s pojačanjima u igračkom sastavu, novim sponzorima, ali i redizajnom vizualnog identiteta, koji je napravljen u suradnji s Unex Grupom.
Novi logo vuka osmislio je Krešimir Buden, art direktor Havas WorldWide Zagreb, članice Unex Grupe, koji je istaknuo: „Od davnine su se Cibosi zvali Vukovima s Tuškanca, a sada kada im dajemo zamah u novoj sezoni bio im je potreban i simbol s kojim će se moći identificirati“.
Kompletni redizajn kao i komunikacijsku kampanju potpisuje tim Unex Grupe, a uskoro će Cibonini navijači imati priliku bodriti svoj klub i novim navijačkim rekvizitima, stoji u priopćenju Unexa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu