Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi televizijski spotovi za pivo Pan

Autor: Poslovni.hr
14. ožujak 2007. u 06:30
Podijeli članak —

U novim TV spotovima za Pan pojavljuje se niz poznatih lica: Ana Begić, popularna Biba iz “Bibinog svijeta”, te Marko Makovičić i Jerko Marčić koje poznajemo iz sjajne predstave “SHAKEspeare na EXit”. Panove spotove režirao je Radivoje Andrić, beogradski režiser koji se proslavio filmovima “Kad porastem biću kengur” i “Munje”. Na snimanju je vladalo izvrsno raspoloženje pa je ekipa, iza kamere i ispred nje, zaključila da za osvježenje pivom Pan nije potreban poseban povod. Reklama pod nazivom “Pikado” upravo se prikazuje na malim ekranima, a emitiranje druge reklame nazvane “Rođendan” počinje ovih dana. Inače, Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. Pan je svijetlo pivo izrađeno od prirodnih sastojaka. U skladu s potrebama potrošača 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo.
(pd)

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U novim TV spotovima za Pan pojavljuje se niz poznatih lica: Ana Begić, popularna Biba iz “Bibinog svijeta”, te Marko Makovičić i Jerko Marčić koje poznajemo iz sjajne predstave “SHAKEspeare na EXit”. Panove spotove režirao je Radivoje Andrić, beogradski režiser koji se proslavio filmovima “Kad porastem biću kengur” i “Munje”. Na snimanju je vladalo izvrsno raspoloženje pa je ekipa, iza kamere i ispred nje, zaključila da za osvježenje pivom Pan nije potreban poseban povod. Reklama pod nazivom “Pikado” upravo se prikazuje na malim ekranima, a emitiranje druge reklame nazvane “Rođendan” počinje ovih dana. Inače, Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. Pan je svijetlo pivo izrađeno od prirodnih sastojaka. U skladu s potrebama potrošača 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
14. ožujak 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close