Novi Bond potukao sve rekorde gledanosti

Autor: Majda Žujo , 13. studeni 2012. u 22:01
Seid Ružić: Ljudi i dalje vole i žele ići u kino, a kvalitetnom ponudom zadžavamo rast

Mala stagnacija osjeti se u pratećim djelatnostima kao što je prodaja konzumnih proizvoda, ali posjete kinima i dalje su ‘in’.

Unatoč tome što je kriza značajno utjecala na potrošnju građana, čini se da se zabave još uvijek teško odriču. Ako je vjerovati kinoprikazivačima, posjećenost kina u vrijeme krize nije u padu, iako se svojevrsna stagnacija osjeti. Tome svjedoči i nedavna rekordna gledanost filma "Skyfall" iz serijala o Jamesu Bondu koji je u prvom vikendu prikazivanja oborio rekorde gledanosti.

Bond rekorder
U samo četiri dana film je zaradio nešto iznad dva milijuna kuna čime se našao na vrhu top liste kojom su do danas dominirali filmski giganti kao što su "Gospodar prstenova: Povratak kralja", "Pasija" i "Harry Potter i kamen mudraca". "Skyfall" je za više od 10.000 gledatelja nadmašio i dosadašnjeg rekordera u istom razdoblju prikazivanja (od četvrtka do nedjelje) – "Sumrak sagu: Praskozorje, 1. dio", koji je pogledalo 49.392 gledatelja. U Cineplexx kinima, kaže Seid Ružić iz Continental filma (koji je u Hrvatskoj partner Cineplexxu), osjeća se stagnacija, ali ne misle da kriza nužno utječe na samu prodaju kino ulaznica. "Ljudi i dalje vole i žele ići u kino, Ondje gdje se možda vidi blagi pad jest potrošnja na koncesijama, odnosno na blagajnama gdje se prodaju kokice, pića i ostale stvari za konzumaciju tijekom provođenja vremena u kino dvoranama", kaže Ružić dodajući kako je posjet na razini na kojoj je bila od kada su otvorili kina. Slično je i u najvećem kinoprikazivaču u Hrvatskoj, Blitz CineStaru. "Kriza utječe na kina manje nego na druge djelatnosti i obzirom na to da spadamo u jeftinije oblike zabave ne osjetimo pad u odnosu na prošle godine. Krizu najviše osjetimo u segmentu kupovine proizvoda koji su sastavni dio kino posjete, ali kvalitetnom ponudom nastojimo održati rast i u tom dijelu, što nam za sada uspijeva", tvrdi Damir Milinić, izvršni direktor i član Uprave tvrtke Blitz CineStar.  U CineStaru, osim novim kinohitovima, posjetitelje žele privući i direktnim prijenosima opera, baleta, koncerata te sportskih natjecanja sa najvažnijih svjetskih destinacija."Zadovoljni smo posjetom, ali svakodnevnim akcijama, marketinškim kampanjama i različitim uslugama nastojimo povećati broj posjetitelja naših objekata i dodatnim benefitima omogućiti da za isti novac dobiju puno kvalitetniju uslugu", kaže Milinić dok se protiv krize bore investiranjem u nove tehnološke inovacije, a nedavno su uložili i u preuređenje svog prvog i najvažnijeg multiplexa u Branimir Centru.  

Stalan rast
"Najbolji arhitekti su radili na ovom projektu i posebno smo ponosni da je ovaj objekt i dalje ostao najsuperiorniji multiplex u regiji. Sve ovo su velike investicije, ali i dodatne usluge za naše posjetitelje koji sada u punom smislu riječi mogu osjetiti kina s pet zvjezdica", dodaje Milinić. "Ovu poslovnu godinu CineStar lanac nastoji završiti sa rastom u odnosu na prethodne godine na što će svakako utjecati i veći broj objekata. Do sada smo uspješno ostvarivali svoje zacrtane ciljeve i dovoljno je naglasiti da imamo 88 posto tržišnog udjela, odnosno 88 posto svih kino posjetitelja u Hrvatskoj posjeti naše objekte", tvrdi Milinić, a CineStar je u 2011. imao više od 182 milijuna kuna prihoda, "Najbolji dokaz snage naše kompanije i našeg brenda je poslovanje u gradovima u kojima imamo konkurenciju pa i pored toga imamo golem dio tržišnog udjela. U Zagrebu 95 posto, Osijeku 90 posto te Splitu 73 posto. Također, moram istaknuti da smo prije tri mjeseca izašli u regiju i otvorili naš prvi objekt u BiH – CineStar Mostar, koji je u prvom kvartalu ostvario izvanredne rezultate. Idući tjedan nagrađujemo 100.000 posjetitelja u našem objektu čime smo dokazali da nas posjetitelji prepoznaju i van granica Hrvatske", istče, Što se tiče njihova glavnog konkurenta, Cineplexxa, najveći rast bilježe u Splitu, i to ponajviše zahvaljujući sponzorskom ugovoru s Omladinskom školom Hajduka."Kao drugi najveći grad u Hrvatskoj, Split ima velikog potencijala pa se tamo fokusiramo na posebne marketinške kampanje koje su do sada gledatelji jako dobro prihvaćali", kaže Ružić.

Komentirajte prvi

New Report

Close