Novi 208 je na prvu pravi dizajnerski draguljčićč/Josip RegoviĆ/PIXSELL
18-glavna
Fenomenalno se drži na cesti, bez tendencija naginjanju. Bespogovorno drži zadani smjer i odlično se ponaša u zavojima/Josip RegoviĆ/PIXSELL
18-glavna1
Sustezanje motora pri početnim ubrzanjima ima, ali to nadoknađuje pri višim brzinama kada do izražaja dolazi njegova uglađenost/PEUGEOT
19-bocno
Kabina je prostrana i udobna, ali teško je naći idealnu vozačku poziciju zbog konstrukcija instrument ploče u kombinaciji s nespretnim upravljačem/Josip RegoviĆ/PIXSELL
19-kabina
Novi 208 je na prvu pravi dizajnerski draguljčićč/Josip RegoviĆ/PIXSELL
SLIKA:1 od 4
Fenomenalno se drži na cesti, bez tendencija naginjanju. Bespogovorno drži zadani smjer i odlično se ponaša u zavojima/Josip RegoviĆ/PIXSELL
SLIKA:1 od 4
Sustezanje motora pri početnim ubrzanjima ima, ali to nadoknađuje pri višim brzinama kada do izražaja dolazi njegova uglađenost/PEUGEOT
SLIKA:1 od 4
Kabina je prostrana i udobna, ali teško je naći idealnu vozačku poziciju zbog konstrukcija instrument ploče u kombinaciji s nespretnim upravljačem/Josip RegoviĆ/PIXSELL