Novak Đoković reklamira australsko vino

Autor: Poslovni dnevnik , 02. prosinac 2014. u 21:58
Reuters

Porijeklo, želja i odlučnost su ti koji nas tjeraju da budemo uspješniji, poručuje Novak Đoković u novoj kampanji za vino Jacob’s Creek.

Porijeklo, želja i odlučnost su ti koji nas tjeraju da budemo uspješniji, poručuje Novak Đoković u novoj kampanji za vino Jacob’s Creek u seriji videa od nazivom Made By Film. U dokumentarnom videu snimljenom u Beogradu, Đoković govori o inspiraciji koja ga je podstakla da postane svjetski šampion. Mladi Keit ‘Keef’ Ehrlich, režiser videa, želio je gledatelje podsjetiti na Đokovićev put od prvog trenera, Jelene Genčić, do Australian Opena i Wimbeldona. Made By Film je nastavak izuzetno uspješne kampanje Open Film Series u kojima je predstavljen Andre Agassi. Oglasni spotovi predstavljaju samo segment globalne kampanje koja je započeta u Novembru 2014. Jacob’s Creek je dugogodišnji sponzor Australian Opena, Wimbeldona i China Opena.

Komentirajte prvi

New Report

Close