Neplaćena objava iskrenog obožavatelja Domaćice bila je poticaj za prošlogodišnju kampanju u kojoj je glavni akter Rakitić ostao bez Domaćice i poziva na sudjelovanje u Kraševoj nagradnoj igri u kampanji „Donesi mi Domaćicu“. Sretni dobitnik dobio je priliku odnijeti Domaćicu Rakitiću u Barcelonu gdje je kampanja i snimana.
Kraševa kampanja „Donesi mi Domaćicu“ u kategoriji Hrana dobila je srebrnu Effie nagradu na nedavno održanim Danima komunikacija u Rovinju. Za kampanju s poznatim Ivanom Rakitićem Kraš je tako dobio priznanje struke za učinkovitu i strateški promišljenu marketinšku kampanju te efikasnost u oglašavanju. S obzirom na odlične rezultate koje je kampanja ostvarila, Kraš je i ove godine odlučio nastaviti suradnju s protagonistom kampanje, poznatim nogometašem, Ivanom Rakitićem.
Rakitića u novoj kampanji možete pogledati na linku.
Iz Kraša stiže i nova limitirana edicija Domaćice. Od sada možete uživati u Domaćici koja dolazi u ljetnom spoju bijele čokolade i maline. Za novitet koji će biti u fokusu na prodajnim pozicijama tijekom ljeta snimljena je posebna vezija TV spota „Za domaće i goste“, a kako je bilo na snimanju možete pogledati u videu sa snimanja na linku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu