Nekoć je bila stvar prestiža imati Louis Vuitton torbu. I to u tolikoj mjeri da su na sve strane nicale lažne torbe s prepoznatljivim znakom. No danas priličan broj mlađih bogatašica isticanje brenda smatra 'jeftinim' i odlučuje se za malo manje skupocjene (iako i dalje, budimo iskreni, prilično skupe) modne marke.
Danas nije cool pokazati da si možete priuštiti torbice Lois Vuitton, Gucci i Pradu, piše Express, nego osobni ukus i iskazivanje individualnosti postaju cool.
Neki smatraju da je djelomičan razlog ovome i činjenica da je sve veći raskorak između bogatih i siromašnih, pa se vidljivo isticanje skupocjenosti može činiti pretjeranim. Ali vas može i ugroziti više nego prije.
Nekoć je 'svatko tko je netko' u New Yorku ili Šangaju želio nositi 5.500 dolara vrijednu torbu ili 695 dolara skup svileni šal, dok danas izvršni direktori modnih marki noćima ne spavaju pokušavajući smisliti kako vratiti brendirane proizvode u modu.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu