U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima. Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Krizne poslovne situacije sa „teškim“ klijentima uvijek su neugodne,a kako bi umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Rad sa ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa teškim klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli. Cilj bi uvijek trebao biti razumjeti, a ne biti u pravu. Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi. Teški ljudi su nam teški i zato što ne znamo kako s njima komunicirati.
Raditi s teškim ljudima nije lako ni zabavno. Za suradnju s drugim ljudima potrebni su znanje i vještine. Sve ovisi o vama. Ne možete ih promijeniti, ali možete promijeniti sebe. Možete naučiti kako komunicirati s teškim ljudima na zadovoljavajući način.
Poslovni dnevnik vas poziva na trening Komunikacija s ljutim i teškim klijentima koji će se održati 13.4.2018. U tijeku su prijave!
NAUČITE:
- Kako se zaštiti kad smo "napadnuti"
- Kako klijenti izražavaju ljutnju i manipulira
- Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija
- Tehnike kontrole ljutih klijenata
- Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
- Što je zabranjeno reči ljutom klijentu
- Vještine aktivnog slušanja ljutih i "teških" klijenta
- Otkrijte skriveno značenje sugovornika pomoću ključnih riječi
- Umijeće postavaljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
- Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
- Kako ljutog i nezadovoljnog klijenta "pretvoriti" u kooperativnog
Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno komuniciraju sa zahtjevnim klijentima i žele unaprijediti svoje vještine komunikacije.
PREDAVAČICA: D. Mladenović, internacionalni je NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocjenili sa najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju sa najzahtjevnijim sugovornicima.
Naziv seminara: Komunikacija sa ljutim i teškim klijentima
Datum održavanja: 13.4.2018. godine u Zagrebu
Prijavi se OVDJE.
Pročitajte više o seminaru na linku OVDJE.
Uštedite 450 kn, rana prijava do 30.3.2018.!
Za dodatne informacije i prijave kontaktirajte nas
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
ODRŽANI TERMINI: 1.12.2015., 22.2.2016., 26.4.2016., 7.6.2016., 13.9.2016., 21.10.2016., 8.11.2016.; 2.2.2017.,14.6.2017., 21.9.2017., 16.11.2017.,7.12.2017.,14.12.2017., 7.2.2018.
Pročitajte što su polaznici rekli o treningu i predavačici:
"Predavačica je odlična, sadržaj potkrijepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja.Tema je aktualna, predavačica je izvrsna."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A što je sa ljutim i teškim šalterskim službenicima ?
Uključite se u raspravu