Njuškalo – glavno mjesto trgovine automobila u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 17. listopad 2016. u 12:40
Foto: Press

Njuškalova Auto Moto kategorija broji ukupno više od 300 tisuća oglasa. Na prodaju je, uz rezervne dijelove i opremu, ukupno više od 60 tisuća automobila, oko 5 tisuća gospodarskih vozila, više od 3400 oldtimera te više od 10 tisuća motocikala.

Gotovo pola milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno pretražuje ili predaje oglase u Auto Moto kategoriji, a ukupan broj posjeta kategorije na mjesečnoj razini je više od pet milijuna.

Iz ovih je podataka na Njuškalu – glavnom mjestu trgovine automobila u Hrvatskoj, napravljena je detaljna analiza tržišta. Automobile pretražuje oko 72 posto muškaraca i 28 posto žena, a čak 70 posto njih je unutar dobi od 19 do 49 godina.

Hrvatima su, prema učestalosti pretraživanja, najpopularniji modeli automobila: BMW serija 3, VW Passat, BMW serija 5, Audi A4, VW Golf 5, Audi A3, Opel Astra, Renault Clio, Mercedes E-klasa i Mercedes C-klasa.

Prilikom pretraživanja ili predaje oglasa u Auto Moto kategoriji, čak 55 posto korisnika rabi pametni telefon, 40 posto spaja se s osobnog računala i tek 5 posto koristi tablet računalo. Njuškalovu aplikaciju preulezo je i koristi više od 310 000 korisnika, a pojedinačni automobil najbrže je putem Njuškala prodan za samo dvije minute.  

Komentirajte prvi

New Report

Close