U pokušaju da zadrži poziciju na tržištu njemački McDonald's uvodi posluživanje za stolovima, a tvrtka je isprobala i druge inovacije u poslovanju.
Najveći svjetski lanac brze prehrane istražuje niz novih rješenja uključujući utipkavanje narudžbe na digitalnom kiosku umjesto čekanja u redu uz opciju posluživanja za stolom, posebne burgere po narudžbi te novi restoranski lanac kako bi oživio dobit i uspješnije se natjecao na tržištu protiv konkurenata poput Chipotle Mexican Grilla ili Burger Kinga.
McDonald je već testirao posluživanje za stolovima na nekim drugim tržištima.
Njemačko je tržište, uz američko, japansko i australsko, najvažnije za tu tvrtku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu