Njemački istraživački institut Innofact želio je znati postoji li veza između marke automobila i stila vožnje.
Stoga su, zajedno s automobilskim portalom Leasingmarkt, ispitao je više od 1.000 vozača postoji li veza između marke automobila i stila vožnje.
Gotovo 90 posto ispitanih složilo se da postoji. Tijekom istraživanja sudionici su morali naznačiti koji su vozači bili najagresivniji u odnosu na marku automobila, odnosno radili slalom u prometu, naguravali se ili blicali svjetlima. Jedna robna marka očekivano je zauzela prvo mjesto u anketi.
Vozače BMW-a kao najagresivnije vozače opisalo je 62 posto ispitanih. To znači da popularna marka automobila osvaja ovu nimalo laskavu ljestvicu.
Slijede Mercedes s 44 posto i Porsche s 37 posto. Ono što je zapanjujuće je da su se među prvih deset našle posebno njemačke marke automobila. Samo Tesla s osam posto na šestom mjestu i Ford s dva posto na osmom mjestu ne proizvode njemačke tvrtke. Iako, treba napomenuti da je istraživanje provedeno u Njemačkoj te bi stoga njemački brendovi mogli biti prisutniji.
1. BMW (62 posto)
2. Mercedes (44 posto)
3. Porsche (37 posto)
4. Audi (35 posto)
5. Volkswagen (jedanaest posto)
6. Tesla (osam posto)
7. Opel (četiri posto)
8. Ford (dva posto)
9. Volvo (dva posto)
10. Seat (dva posto)
Mladi vozači više vide vezu marke automobila i vozača
Istraživanje je također pokazalo da su posebno mladi vozači uvjereni da postoji korelacija između marke automobila i stila vožnje. U to vjeruje ukupno 94 posto mlađih od 30 godina. Među starijima od 50 godina takvo je mišljenje “samo” 83 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu