Google je nedavno objavio da je 56 posto oglasa na digitalu objavljeno tako da nisu vidljivi. Portal Media-marketing komentar je dao Timotej Gala, direktor Httpoola.
"To je činjenica koje smo u Httpoolu bili svjesni još prije osam godina. Zato smo i lansirali 'potvrđene' oglase kao standard u okviru naše platforme još 2008. U biti smo sada, kada je Google lani lansirao, samo prilagodili limite što je potvrđen oglas i potvrdili standarde koje ćemo svi koristiti. Mi smo na početku poštovali pravilo da 70 posto oglasa mora biti u vidnom polju barem dvije sekunde. Google se odlučio za jednu sekundu i 50 posto vidljivosti. I po našim statistikama, po državama u kojima smo prisutni, zaključujemo da 40 posto oglasa nije vidljivo", rekao je Gala.
"Vjerujem da će oglašivači aktivno početi razmišljati gdje daju svoj novac i s kim posluju. Rješenje za taj problem već postoji, agencije i oglašivači ih moraju početi zaista provoditi. Internet industrija, internet oglašavanje ima još niz drugih problema i svaki se rješava posebno tako da ja u tome ne vidim posebne probleme. Mi smo to nudili i marketirali još 2008., ali do sada su samo rijetki oglašivači prepoznali to kao dodanu vrijednost i od većine agencija nisu to eksplicitno zahtijevali. Možda će sada promijeniti svoje mišljenje, jer je Google na to upozorio", zaključio je Gala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu