Tvrtka Nestlé Adriatic uručila je nagrade pobjedničkim timovima koji su u sklopu natjecanja Case Study Competitiona razvili najbolja poslovna rješenja.
Najboljem timu studenata Nestlé je dodijelio 10.000 kuna, a svi finalisti su uz Nestlé proizvode osvojili i mogućnost prakse u tvrtki. Nestlé je u sklopu ovog projekta predstavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio analiza tržišta i potrošača te razvoj strategije i plana lansiranja novog čokoladnog namaza za hrvatsko tržište. Pobijedio je tim u sastavu Nina Hrelja, Rafaela Beletić, Frano Bućan i Mislav Pleština koji je predstavio cjelovito rješenje, od izbora asortimana, cjenovne strategije, distribucije do promocije.
Njihov rad uključivao je kreativne i u praksi primjenjive ideje koje su prezentirane na vrlo originalan način. Poseban naglasak u sklopu njihovog rada stavljen je na nove, ekološki prihvatljive, ambalažne materijale i društvenu odgovornost čemu i sam Nestle pridaje veliku važnost u svom poslovanju. Case Study Competition je natjecanje u rješavanju poslovnih izazova kojim studentska udruga eSTUDENT povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu