Nestlé nagradio najbolje studente

Autor: Poslovni dnevnik , 20. svibanj 2013. u 22:00
Nestlé je predstavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio analiza tržišta i potrošača te razvoj strategije i plana lansiranja novog namaza za hrvatsko tržište

Nestlé je predstavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio analiza tržišta i potrošača te razvoj strategije i plana lansiranja novog namaza za hrvatsko tržište.

Tvrtka Nestlé Adriatic uručila je nagrade pobjedničkim timovima koji su u sklopu natjecanja Case Study Competitiona razvili najbolja poslovna rješenja.

Najboljem timu studenata Nestlé je dodijelio 10.000 kuna, a svi finalisti su uz Nestlé proizvode osvojili i mogućnost prakse u tvrtki. Nestlé je u sklopu ovog projekta predstavio poslovni izazov u kojem je zadatak bio analiza tržišta i potrošača te razvoj strategije i plana lansiranja novog čokoladnog namaza za hrvatsko tržište. Pobijedio je tim u sastavu Nina Hrelja, Rafaela Beletić, Frano Bućan i Mislav Pleština koji je predstavio cjelovito rješenje, od izbora asortimana, cjenovne strategije, distribucije do promocije.

Njihov rad uključivao je kreativne i u praksi primjenjive ideje koje su prezentirane na vrlo originalan način. Poseban naglasak u sklopu njihovog rada stavljen je na nove, ekološki prihvatljive, ambalažne materijale i društvenu odgovornost čemu i sam Nestle pridaje veliku važnost u svom poslovanju. Case Study Competition je natjecanje u rješavanju poslovnih izazova kojim studentska udruga eSTUDENT povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta.

Komentirajte prvi

New Report

Close