Brainstorming je tema druge radionice jesenskog ciklusa HOWtoWOW koja će se održati 10. listopada u Zagrebu.
2.radionica
HOWtoWOW održat će se 10. listopada
Gost predavač je Graham Singleton, direktor konzultantske kuće Make Yourself koja se bavi savjetovanjem kompanija o vještinama leadershipa i komunikacija. Klijenti su mu bili tisuće zaposlenika velikih međunarodnih tvrtki među kojiam su Google, Linkedin, Procter&Gamble, American Express, te mnoge medijske i digitalne agencije, između ostalih Ogilvy, Razorfish i Zenith Optimedia. Na radionici Singleton će govoriti o tome kako funkcionira kreativnost, zašto je vođenje dobrog brainstorminga prava umjetnost, kako potaknuti sebe i druge da budu kreativniji te kako kreirati inspirativne braintorminge s više inovativnog razmišljanja.
Polaznici HOWtoWOW radionice naučit će i trenutno primjenjive alate i procese za vođenje kratkih i dugih brainstorminga, poput tehnika za stvaranje inspirativnog okruženja i tehnika za energiziranje i razigravanje koje vode inovativnijem razmišljanju. Radionice organizira Hrvatsko društvo za tržišno komuniciranje (HURA), a namijenjene su profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu