Splitska tvrtka za društvene mreže Akcija izdala je svoju prvu e-knjigu pod naslovom 'Kako koristiti društvene mreže u turizmu?'
Iz tvrtke kažu kako im je cilj educirati turističke djelatnike i pružiti im uvid o mogućnostima korištenja društvenih mreža za njihovu industriju. Knjigu je pisala Željana Boban, voditeljica projekata u Akciji, uz pomoć Ilije Brajkovića, suosnivača tvrtke.
Brajković nam je otkrio kako su došli na ideju za ovakav projekt. "Htjeli smo zapravo vidjeti koliko su e-knjige 'in' u Hrvatskoj. Dosta smo već pisali o korištenju društvenih mreža na našem blogu, ali smo htjeli sve spojiti na jedno mjesto i to dati svima besplatno za edukaciju", kaže.
Pojasnio nam je i zašto su se odlučili na temu o korištenju društvenih mreža u turističkom sektoru. "Turizam je jedna od svijetlih točaka hrvatskog gospodarstva, ali vidimo da postoji ogroman neiskorišteni potencijal u korištenju društvenih mreža poput Facebooka i Twittera u privlačenju i direktnoj komunikaciji s potencijalnim gostima. Želimo pomoći našim turističkim djelatnicima da prepoznaju nove načine komunikacije i počnu ih koristiti u svakodnevnom poslovanju", dodaje Ilija Brajković.
Besplatna e-knjiga ima 34 stranice, a u njoj se može pročitati zašto su društvene mreže značajne za turističke djelatnike i kako ih koriste turističke zajednice i agencije diljem svijeta. Također, u njoj ćete pronaći i savjete kako koristiti pojedine društvene mreže te pročitati o domaćim primjerima iz prakse.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu