Naša misija je ulazak u društvo najjačih globalnih modnih imena

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 07. rujan 2015. u 15:30
Caroline Roth s predsjednikom Uprave GANT-a Patrikom Nilssonom (lijevo) i kreativnim direktorom Christopherom Bastinom

Planiramo relansirati GANT. Novi će imidž biti sofisticiraniji, s bolje definiranim utjecajem Europe, ali još uvijek s korijenima u američkoj sportskoj odjeći.

GANT – modna kompanija s američkim korijenima i europskom baštinom, osnovana je 1949. u New Havenu.

Njihova se odjeća danas prodaje u više od 60 zemalja, u 500 zasebnih trgovina i unutar 4000 maloprodajnih lanaca. GANT za ovu jesen najavljuje osvježenja u svojoj klasičnoj ponudi s misijom  prilagođavanja novim zahtjevima tržišta. Noviteti uključuju promjene tehničke naravi, ali i uvođenje modnih kombinacija koje više neće biti striktno poslovne ili sportske. U kreiranju novog poslovnog smjera na umu su im, kažu, prije svega kupci s dinamičnim životnim stilovima, bilo da je riječ o njihovim učestalim putovanjima ili svakodnevici u kojoj je granica između privatnih i poslovnih obaveza vrlo tanka.

Na tom tragu, kombinacija stilova američke stočne obale i Ivy League tradicije te europske sofisticiranosti, bit će odlika nove GANT-ove odjeće koja istovremeno može biti i poslovna i večernja. U razgovoru s Caroline Roth, direktoricom GANT-ova marketinga na globalnoj razini, saznali smo kako im polazi za rukom zadržati tradicionalnost i autentičnost koju proklamiraju od osnutka, a istodobno pratiti trendove i zahtjeve tržišta. Otkrila je koje novosti donosi redizajn brenda, kao i marketinške strategije kojima će nove linije biti predstavljene. 

U kojoj mjeri novi trendovi diktiraju poslovanje GANT-a?
GANT nikada nije bio isključivo orijentiran na trendove. Njegujemo povjerenje, što bi značilo da proizvodimo visokokvalitetnu odjeću za dobro definirane kupce. 

Gdje vidite GANT za pet godina i kako planirate pozicionirati brend u tom razdoblju? 
Naše ćemo ambicije usmjeriti na postajanje vodećim lifestyle brendom na globalnoj razini do 2020. To ne znači nužno da ćemo postati i najveći, no željeli bismo biti vodeći u brendiranju, zapošljavanju, kulturi i još mnogo čemu. Osim toga, novo pozicioniranje odvest će nas korak bliže izgradnji još snažnijeg odnosa s našim klijentima.

Što je najveći adut u novoj marketinškoj kampanji?
Činjenica da pričamo jednu posve autentičnu priču i to na neočekivan način. Slavimo ljude koji su promijenili svijet, a s kojima dijelimo našu prošlost. Želimo svijetu poručiti odakle potječemo, ali i što nas pokreće – ambicioznost, kao i ne odustajanje od snova.

Trenutno ste fokusirani na izgradnju novog GANT-ova identiteta. Tko vam je ciljana publika i na koji način im planirate pristupiti? 
Uvijek započinjemo s kupcima. Uvidjeli smo da u našem portfelju postoji potreba za profinjenijom odjećom, koja može biti i poslovna i večernja, tako da smo tu dimenziju dodali s GANT Diamond G kolekcijom. GANT Rugger će i dalje biti naš dizajnerski laboratorij s progresivnom američkom sportskom opremom, dok će Gant Originals nuditi kolekciju za još aktivnije kupce. Sada kolekcije koncipiramo na temelju onoga što naši kupci zaista jesu. Imat ćete prilike vidjeti više odjeće koja će se manje gužvati, i to u Diamond G liniji, jer znamo da naši kupci dosta putuju i imaju ubrzane životne stilove. Oni skloni Originals liniji mogu očekivati više beneficija od same odjeće, poput kvalitetnijih performansi, lijepljenih šavova i drugih dizajnerskih noviteta. GANT Rugger će uvijek pružati izbor i vrlo izbirljivim kupcima koji odjeću koriste u izgradnji svog osobnog brenda.  

Koje su GANT-ove najveće vrijednosti, one koje oblikuju vaše poslovanje i na koje ste najviše ponosni? Kako kombinirate tradicionalnost s inovacijama, posebice u marketinškom sektoru?
Naše su vrijednosti autentičnost, strast i inovativnost. Jedna od vrijednosti na koje sam osobno vrlo ponosna upravo je autentičnost, toliko brendova to ne posjeduje. Vidimo plejadu izmišljenih marki koje imaju razne vrste izmišljenih priča u svrhu izgrađivanja svoje osobnosti. Kao direktorica marketinga u kompaniji poput GANT-a mogu reći kako je on zaista autentičan. Smatram kako se vrijednosti ne mogu nazvati tradicionalnima, jer sam način na koji ih definirate čini ih tradicionalnima ili inovativnima. Željeli bismo ostati strastveni u nastojanju da radimo što bolje stvari i ostanemo strastveni u širenju kreativnosti. Inovacija pokreće stvari i omogućava evoluciju u odlučivanju, u dizajniranju, u komunikaciji. Ako autentičnost stavimo kao primarni cilj, takvo što nas ujedno definira i kao kompaniju, a samim time i naše odnos prema drugima, prema kolegama, partnerima i GANT kao brend.

Što bi vas najviše usrećilo u novom imidžu? Što volite kod 'starog' GANT-a i voljeli biste da postane dio 'novog'?
Planiramo relansirati GANT. Na tom se putovanju nadamo odbaciti čak i ono što se za nas nekad ranije pokazalo dobrim, no više neće biti dio nove faze našeg imena. Novi će imidž biti sofisticiraniji, s bolje definiranim utjecajem Europe, ali još uvijek s korijenima u američkoj sportskoj odjeći.

Koja se motivacija krije iza kombiniranja američke sportske obuće s europskom sofisticiranošću? Što je toliko privlačno u europskoj modi? 
Posjedujemo zanimljivu prošlost. Rođeni smo u Americi, ali smo odrasli i sazreli u Europi. Slavimo oba porijekla i njihovu kombinaciju jer nas je upravo ona i učinila jedinstvenima u odnosu na konkurenciju. 

Što je zajedničko naslijeđu američke istočne obale i europskog načina života?
Odličan ukus, nenametljivo povjerenje i neprekidan razvoj. 

Koje su bitne prednosti maloprodajne trgovine, a koje online marketinga?
Ta su dva svijeta zapravo jednaka. Sve se na kraju svodi na odlično iskustvo naših kupaca, kao i na stvaranje povjerenja – takvo što se ne može kupiti, već zaslužiti. Dužnost nam je kupcima osigurati dovoljnu količinu vrijednosti zbog koje su nas, u konačnici, i izabrali.

Inovativnost je ključ uspjeha

Koja je GANT-ova dosadašnja najuspješnija marketinška kampanja? Kako držite korak s novim marketinškim tehnikama?

Kampanja o kojoj se najviše pričalo prije ove bila je Kennedy kampanja, koju i osobno simpatiziram jer odlično reprezentira naš brend u tom periodu. Volim koristiti strategije povezivanja s kupcima, pozivajući ih na putovanje koje je izvan uobičajenih okvira, volim pronalaziti stvari koje utječu na emocije. Na kraju dana to je upravo ono što pokreće naše odluke. Volim misliti kako smo vodeći u marketingu, zbog toga ohrabrujem tim da inspiraciju traže u drugim područjima, a ne samo u odjeći. Kompanije poput Snapshata, Kickstratera, Googlea, Spotifyja – one pokreću promjene. Vjerujem kako ne prodajemo proizvod, već način na koji smo do njega došli. Naš su putokaz upravo kompanije koje se usude biti inovativne.

Komentirajte prvi

New Report

Close