Naša agencija u savezu koji dopire do 52 milijuna potrošača

Autor: Marta Duić , 14. svibanj 2020. u 22:00
Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija

Komunikacijski laboratorij s još šest tvrtki suosnivač regionalne mreže SEEnthesis.

Komunikacijski laboratorij, zagrebačka agencija za upravljanje komunikacijama, jedan je od suosnivača nove regionalne mreže SEEnthesis koja okuplja još šest agencija za tržišno komuniciranje s područja jugoistočne Europe.

Naime, Komunikaciji laboratorij kao predstavnik iz Hrvatske pridružio se nezavisnim agencijama iz Bugarske, Rumunjske, Grčke, Srbije, Republike Sjeverne Makedonije i Albanije kako bi kompanijama i brendovima mogle pružiti integriranu uslugu upravljanja komunikacijama na brzorastućem tržištu jugoistočne Europe koje okuplja 52 milijuna potrošača

. U sklopu mreže, kroz razmjenu iskustva, znanja i kompetencija stručnjaci za upravljanje komunikacijama moći će pružiti ‘full service’, punu podršku usluga, optimiziranje resursa, logistike i troškova te uvide priznatih lokalnih konzultanata u osmišljavaju i provedbi projekata i kampanja.

Fokus na izvrsnost uz vrhunski kadar

˝Pridruživanjem u SEEnthesis mrežu želimo svojim postojećim klijentima, ali i kompanijama i brendovima koji planiraju ili razmišljaju o širenju poslovanja u SEE regiju, omogućiti suradnju s partnerskim agencijama s kojima dijelimo vrijednosti i kulturu poslovanja. To prvenstveno znači fokus na izvrsnost, vrhunski kadar te stvaranje dodanih vrijednosti za klijente. Vjerujemo da činjenica da je riječ o nezavisnim regionalnim agencijama doprinosi tome jer imamo mogućnost brze prilagodbe i fleksibilnosti u poslovanju što se pokazalo iznimno važnim u ovom periodu”, objašnjava Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija.

Prvi online forum u organizaciji SEEnthesis održan je 12. svibnja. Na online diskusiji vodeći ljudi agencija nove mreže predstavili su što je ona, njezine ciljeve te aktualnu situaciju na tržištima gdje posluju. Fokus je bio i na promjenama na medijskom tržištu te kako, u okruženju globalne pandemije Covida-19, odgovoriti na prijetnje te prepoznati prilike kojima se mogu minimizirati potencijalne negativne posljedice koje pandemija može ostaviti na kompanije, brendove i tržišta.

75

posto ljudi u Hrvatskoj kupuje online, što je čak 30% više nego prošle godine

Što se tiče ponašanja potrošača, u Hrvatskoj 75% ljudi kupuje online što je rast od čak 30% u odnosu na 2019. Zabilježen je porast prodaje u kategorijama hrana, čišćenje i higijenski proizvodi, hrana za kućne ljubimce i sve su češće inicijative za prodaju domaćih poljoprivrednih proizvoda putem Facebook grupa.

Najnovije trendove u poslovnom ponašanju također je obilježio rast online prodaje, koja je u ovom periodu preuzela 20% tradicionalnih prodajnih kanala. Gledanost televizije povećana je za 23,1%, a u padu su ulaganja i oglašavanja u ostalim medijima.

Negativan utjecaj vidljiv je i u turizmu, a trgovine na malo za trgovinu naglašavaju važnost lokalnih i organskih proizvoda.

U ovom je periodu e-trgovina pokazala značajan rast, komunikacija je preuzela važnu ulogu u društvu, a zabilježen je i očekivani rast IT-ja, zdravstvenih usluga i farmaceutskih proizvoda, obrazovanje, hrana (posebice mala obiteljska poljoprivredna gospodarstva), transporta i pića. Brendovi su oprezni u oglašavanju i mijenjaju sadržaj i poruke koje šalju potrošačima.

Integriranje i multimarketing

Prvi forum u organizaciji nove mreže agencija SEEnthesis bio je neminovno posvećen aktualnoj situaciji i komunikaciji u vrijeme pandemije i gospodarske krize. Sudionici foruma iz desetak europskih zemalja imali su se prilike od lokalnih stručnjaka informirati o stanju na svakom od tržišta.

SEEnthesis je strateški savez sedam vodećih agencija širom Balkana, a na prvom je virtualnom okupljanju definirano kako će zajedno pružati lokalne stručnosti s multimarketinškim kampanjama na tržištima sa sličnim ponašanjima, ali i mnogim specifičnostima.

Specijalizirani za redovito ažuriranje tržišnih podataka za mogućnost integracije i nadogradnje, praćenje trendova na tržištu te pružanje klijentima jedne točke kontakta – vodeće agencije za poslovno savjetovanje i kampanje u čitavoj regiji. Uz to specijalizirani su i za uvid u tržište iz direktnih izvora, naime, klijenti imaju mogućnost rezervirati brainstorming ideja izabranih stručnjaka iz raznih zemalja, a ključni su i integritet, strategija i ideje.

SEEnthesis partneri koriste alate i znanje za jednog klijenta unutar čitave SEEnthesis mreže, bez dodatnih troškova, osim onih za prilagodbu. Na SEENthesis online forum diskusiji u ime Komunikacijskog laboratorija sudjelovao je account director Krešimir Dominić.

“Zadovoljstvo je surađivati s kolegama iz balkanskih zemalja. Dijelimo strast prema ovom poslu i raduje nas da smo u ovom prvom online forumu uspjeli okupiti sedamdesetak poslovnih ljudi iz desetak europskih zemalja. SEEnthesis ima veliki potencijal; trenutačno je pandemija i kriza zaustavila procese ekspanzije no tržište Balkana je često ‘slijepa točka’ mnogim brendovima i u ovoj regiji postoji veliki potencijal rasta”, poručuje Dominić.

Komentirajte prvi

New Report

Close